Livet er fullt av mening :-) og spesielt 1. april!! ;-)

Livet er full av overraskelser!! Og livet er fullt av mening!

” Og meningen med livet, er et liv med mening”

 

Og du har kanskje hørt ordene før, her hos meg. I mange sammenhenger egentlig…. for jeg tror jo sterkt på dette med at det er VI SELV som gir livene våre mening.

Men av og til får du deg noen skikkelig store overraskelser også! Livet blir fullt av mening og glede, og masse sommerfugler i magen, UTEN at du gjort særlig for det egentlig.

For i forrige uke skjedde det noe som jeg NESTEN trodde var en aprilspøk, SÅ koselig var det!!

Denne kunstneren: Marianne B Gudem hadde nemlig en overraskelse til meg!!

 

Hun sendte meg en mail, og det på selveste 1. april, og sa jeg skulle få et gavekort av henne, på bilder, til en verdi av 1000 kr!!!

Hvor ofte skjer sånne ting MEG liksom?? Jeg ble yr og glad og aldri så lite GAL, der jeg spratt bortover veien til t-banen, for å begynne påskeferien…  Jeg er nesten sikker på jeg RØDMET der jeg gikk, av pur glede…Og litt forvirring… 😉

For grunnen til at jeg skulle få dette gavekortet/bildene, var at jeg hadde skrevet så fint om henne på bloggen her før. Og det er LEEENGE siden. Og hun hadde fått tips om det av noen. Og det innlegget finner du HER.

Vel… mens jeg satt der på t-banen kom jeg på at det var 1. april….og jeg tenkte at det MÅTTE være tull. Jeg har en venninne som lurer meg ALLTID på 1. april, og jeg tenkte i mitt stille sinn at her hadde jeg gått “fem på”. Tok en rask telefon til henne, men neeeei… INGEN aprilspøk!

Så…da tok jeg kontakt med Marinne B. Gudem, på mail-adressen hennes…som viste se gå være HELT ekte til og med 😉 Og joda, bilder skulle jeg få. Jeg hoppet himmelhøyt rundt i ring en stund, for jeg elsker bildene hennes med de små søte tekstene på. (Et av de er jo bildet øverst)

 

Og i går kom bildene jeg hadde valgt meg. De lå i en fin liten pakke og ventet på meg i postkassa.

Og som du vet blir jeg jo spinnvill når det gjelder pakker…selv om jeg VET innholdet..

 

Se bare på det lille fine klistremerket til og med som var klistret utenpå..

 

Og når jeg hadde fått REVET opp lokket…så var det bare å få dratt ut innholdet… fortere enn svint…

 

Og der lå de så fine <3 Bildene jeg hadde fått, helt gratis av snille Marianne B. Gudem

Og til og med et lite visittkort med en sukkertøy-ting på <3

 

“Hva du sår- høster du”

 

Og “Chasing for clouds and  butterflies”

 


Close-up

 

 

Det er ETSING som du ser, og hun har mange mange flere fine <3

De kan du se på HER

 

Var ikke jeg heldig med at dette ikke var en april-spøk? 😉

Har du fått noe så overraskende noen gang?

Har du hørt om Marianne B. Gudem før?

 

 

 

 

#mariannebgudem #kunst #bilder #overraskelse #1april #glede
44 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, det var helt utrolig herlig å få en sånn beskjed, men litt av en overraskelse. Og lett å tro aprilspøk, men det var det ikke å jeg har altså fått bildene 🙂 FINE!! Klemmer <3

    2. Nei så gøy! Gratulerer så mye, det har du fortjent! Du er så flink til å dra frem kunstnere og artister så at noen oppdager det og gir litt tilbake synes jeg virkelig du fortjener 🙂 Og så fine bildene var <3 Hihi, artig overraskelse å få 1. april 🙂 Klem<3

    3. Så flott å få en så fin overraskelse da. Å gjøre noe og ikke forvente noe gjør jo dette ekstra stort. Vell fortjent. Nyt de:)

    4. Fru Stussli: Ja, ikke sant 🙂 Kjempekoselig! SNill dame Marianne B Gudem 🙂 Denne lørdagen blir nok langt fra fin, men skal prøve meg en liten tur ut, og så hjem å sove igjen. klemmer <3

    5. Så koselig overraskelse!
      Bildene var veldig fine. Jeg liker så godt fargene og det lune i dem.
      Jeg har jo hørt om kunstneren før gjennom blogginnlegget ditt som jeg husker godt. Kan godt forstå at damen ble glad når hun fikk se det 🙂
      Ha en fortryllende lørdag Frodith <3
      Klemmer

    6. Åh! Noe så vakkert. Sånne bilder du blir glad helt inn i hjerteroten av å se på. De kjærlighetsblomstene…sånn vakker metafor. Og så bilde av DEG da, når du jakter sommerfugler 🙂 Aldeles nydelig! Du er heldig. Og hvorfor er du heldig? Jo, fordi du nettopp gjorde akkurat som på første bilde, du høstet vakre ord, og fikk tilbake. Helt enkelt vakkert. Åh! Ble glad av denne historien jeg 🙂 klemmer frilørdagsklemmer. jippi 🙂

    7. Grete/Margarites: Ja, jeg synes bildene er superflotte, og blir glad av dem. De jeg fikk nå er ganske små, fordi jeg valgte to til 1000 kr til sammen. Men hun har større også, og jeg tror jeg må kjøpe noen etter hvert også 🙂 Koselig og ikke var det spøk en gang nei 🙂 Men uvant med sånne hendelser 🙂 Klemmer <3

    8. ladyaugust: Ja, ikke sant de var superfine 🙂 og jeg er så heldig 🙂 Det er jo en helt fremmed dame til og med 🙂 Og en kunstner jeg liker 🙂 Veldig overraskende var det, og jeg trodde som sagt det var en april-spøk først 😀 Klemmer <3

    9. Gratulerer så heldig du var, men det var jo absolutt fortjent! Jeg har kun hørt om henne i ditt tidligere innlegg, men bildene hennes er helt nydelige. Det er så koselig å kombinere med sånne fine tekster! Hadde jeg fått samme melding på 1.april, så hadde jeg garantert trodd at det var en spøk, men dette var jammen ingen spøk, bare en koselig 1.april gave <3

    10. Elin Slåen: Ja, var jeg ikke superheldig?? 🙂 Jeg ble såååå glad, og det var rett før påske hun kontaktet meg 🙂 Og nå onsdag kom de 🙂 Jeg er verdens heldigste, og du er så koselig som sier så mye fint <3

    11. Åhh, så fantastisk fine og flotte og for en herlig, herlig, herlig overraskelse <3 Det fortjente du, syns jeg, for du er alltid så snill og gavmild mot alle andre, spesielt meg (Sheldon Cooper er jo verdt minst 10 overraskelser liksom) <3 <3

    12. MOONBEAMSCORNER: Ja, ikke sant hun var snill og god, OG vakker ikke minst 🙂 Hun har en fin strek ja 🙂 Hun minner meg om Thoraldsdottir, men har likevel sin egen stil 🙂 Ja, noen ganger for godt til å være sant 🙂 Men så ER det sant 😀 Klemmer i fredagskvelden <3

    13. Snille vakre Marianne da 🙂 (kjenner henne dessverre ikke) men har nok sett noen av “strekene” hennes. Heldig Frodith da, og på selveste narredagen også. Ikke rart du trodde det var tull ( for noen ganger er ting nesten for godt til å være sant) Nå får du jobb med å finne kremplass til bildene dine da 🙂 Fredagsklem fra Månestråle 🙂 <3

    14. maiken: Ja, det var det jeg falt for når jeg skrev om kunsten hennes i det første innlegget. Men når jeg kunne få velge selv, var det mange andre som fange interessen min 🙂 Og jeg fikk velge for 1000 kr 🙂

    15. Silje Eriksen: Ja, jeg liker disse etsingene hennes veldig godt 🙂 Og med de små tekstene til også 🙂 Og det var superkoselig å bare få et sånt tilbud av en flink kunstner 🙂 Jeg skulle bare FÅ noe liksom 🙂 Snill dame, og flink kunstner <3

    16. Veronica S: Åå, takk for det Veronica 🙂 Jeg ble så glad skjønner du, det er ikke vanlig at jeg får sånne overraskelser fra helt fremmede 🙂 Jeg er så glad i bildene hennes så det er veldig moro <3

    17. natheless: Ja, ikke sant! Supermoro! Ble så glad som bare det 🙂 Og jeg liker bildene veldig godt. De minner om Thoraldsdottir sine, men likevel forskjellig 🙂 Skal finne fine rammer til dem. Takk for koselige ord fra deg <3 klemsiklem <3

    18. Noe så morsomt! Gratulerer. Jeg bare elsker hennes etsninger. Jeg husker veldig godt første gangen jeg oppdaget henne. Jeg så et bilde på nett av en badedame ytterst på et stupebrett.Husker ikke lenger hva det sto av ord, men det talte til meg. Hopp, du kan jo svømme, tenkte jeg.:) Morsomt med sånne fine overraskelser. Nyt følelsen av at du er spesiell, for det er du for meg også! Klemsiklem 🙂

    19. Helge: Ja, ikke 11 april da, men 1. april, så jeg trodde det var en spøk ja. Og ja, det var derfor hun ville gi meg bildene, fordi jeg hadde skrevet om henne 🙂 Det var kjempekoselig 🙂 Og påsken startet veldig fint pga dette 🙂 og på onsdag kom de altså 🙂 bildene 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    20. Du ffik ken slik mail på 11 april – antar du trodde det var en aprilspøk. Men der tok du altså feil. Grattis, kjemepherlig. Fine bilder hun lager og en flott kunstner. Har nok hørt navnet flere ganger, du har vel skrevet om henne før(?) om jeg ikke husker feil. Hvertfall en stor glede i hverdagen dette. Ha en fin kveld.

    21. annebe: Ja, litt heldig du også 😀 He-he. Jeg ble skikkelig overrasket og glad over denne bilde-gaven 🙂 Jeg liker de kjempegodt også 🙂 bildene <3 Ha en fin fredag Annebe <3 Klem <3

    22. Så utrolig gøy..men vel fortjent også..for du skrev jo fint om bildene hennes…og det forstår jeg godt hvorfor, for de er skikkelig fine :)) ..hadde nok også stussa ,siden det var 1 april ..hehe..
      Fikk jo pakke i posten i går jeg også, som du vet..så veldig heldig jeg også :))) Klem<3

    23. Den Blå Steinbukk: Ja, jeg synes det er helt utrolig å få noe så fint av kunstneren selv 🙂 Fordi hun synes jeg hadde skrevet så fint om henne. Hun skapte mange smil hos meg den dagen 🙂

    24. Lithanna: Ja, virkelig en fin start på påske var det. Og i går fikk jeg dem i postkassen og de var såå søte og fine 🙂 Smil skaper smil 🙂

    25. karenmarenmette: Ja, ikke sant det var en herlig overraskelse. Jeg kjenner henne jo ikke, men bare fordi hun var snill og fordi jeg hadde skrevet om henne før. Det var starten på påsken jeg fikk den beskjeden, og jammen ble jeg glad <3 Takk for fine ord Karen <3 Ha en herlig fredag selv <3

    26. Oj.. Ja det var vel finaste overraskelsen vel 🙂 og so du som elskar post !! Heldig du er. El er vel god du er. God med andre Frodith. Det lønner seg.. Og settes pris på av mange rundt deg!! Ha ein fin fredag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg