En sprudlende dame <3

I går traff jeg Etdiktomdagen, og det var en skikkelig vitamininnsprøytning må jeg si. 


En nydelig dame, på alle måter. Et sprudlende og varmt vesen. Søt som jordbær å se på. Lett å prate med. En dame med tæl i tillegg. Og ingenting av dette overrasket meg egentlig. Jeg VISSTE hun ville være sånn! For gjennom bloggen blir man kjent med henne sånn, og SÅ forskjellig kan man ikke være på utsiden, etter min erfaring. 
Og Mette var AKKURAT som jeg hadde forestilt meg, til og med stemmen, og den hører man jo ikke på blogg, og er ofte den som overrasker meg litt når jeg møter folk første gang. Men Mette hadde akkurat den stemmen jeg trodde.
Hun var kanskje bittelitt høyere enn jeg hadde tenkt, men ellers var hun prikk-lik som på bloggen. Og da VET du jeg har kost meg. Jeg har fått mang en vitamin-innsprøytning av et besøk på bloggen hennes. Og når man møter henne LIVE, så vet du det blir enda koseligere. 

Vi fikk et par timer på kafe, mens skravla gikk. Kjemien stemte helt!  Og neste gang hun er i byen skal vi på foto-safari, det er allerede bestemt. Jeg gleder meg allerede <3

Takk for en super ettermiddag Mette <3

Kjenner du Etdiktomdagen? 
Har du truffet noen bloggvenner?

 

 

#bloggtreff #bloggvenn #kafe #etdiktomdagen 

 

 

16 kommentarer
    1. Det høres ut som dere koste dere, og Etdiktomdagen kjenner jeg gjennom bloggen. Hun ser ut som en ordentlig smilende og koselig jente, og jeg kan godt tenke meg at dere fant tonen :-)Veldig gøy med sånne møter. Klemmer <3

    2. Ja, jeg kan tenke meg at dere fant tonen og at hun er slik. Jeg har hørt stemmen på en video hun la ut en gang, og den var også slik jeg hadde forestilt meg! Foruten deg og Eva har jeg truffet Fruensvilje. Håper å få treffe flere etter hvert!:)

    3. Så koselig da 😀 Ja, ingenting er bedre enn at man faktisk ser at de er som de fremstiller seg på blogg og slikt 😀 Ingen overraskelser eller dårlig kjemi, det er herlig det 😀 Bra dere koste dere, så blir det nok morsomt med bildesafari senere 😀

    4. Det så ut som et skikkelig koselig møte! Alltid spennende å møte nye mennesker, men så går det som oftest helt bra <3 Jeg har ikke møtt noen bloggvenner før (eller mamma da, men). Ønsker deg en hyggelig tirsdag!

    5. Så koselig!! ja der betegnet du henne riktig..et jordbær… og en vitamininsprøyning..helt enig!!

    6. god morgen )) for noen herlige bilder av 2 superfie damer,ja en dag ilag med Mette byr på hygge,trivsel,glede,latter og mye mere og jeg får nok treffe henne mange ganger til ))ha en superfin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg