Jeg gjør så godt jeg kan… ;-)

Noen ganger må jeg bare sette opp et skikkelig “god-fjes”…

…for når man ser så sliten ut som jeg gjør om dagen… så er det bedre med litt galskap iblandet..
Jeg har sett møkk-sliten ut nå i 4 uker, etter først hjernehinnebetennelse og så RETT på forkjølelse..

Så etter noen lange dager, korte netter og veldig mye snyting var det strake veien til mamsen som har et lite sykehus/helsehus-opphold.
Ingen skal si at jeg ikke PRØVER å se litt våken ut hvertfall…. 😉 Jeg gjør så godt jeg kan…

I området rundt helsehuset var det noen flotte statuer som var plassert midt i naturen, det var en løsning jeg likte godt

 

De så flotte ut både FØR regnet og …

..ETTER regnet de…

Og til slutt, bare for at dette innlegget skal virkelig være spekket med alt mulig tull : 

Her er de siste håndklærne/klutene jeg har strikket 😉

 

 

 

 

 

 

 

#håndarbeid #jobb #slitsomt #besøk #sykehus #statuer 

43 kommentarer

Siste innlegg