Trekning av kalendergave bak luke nr 14

 

Det har liksom ligget i lufta i hele dag…Det er snart tid for julebord, og da begynner damene, eller jentene og tenke på kjoler… NYE kjoler…Og Salt er ikke noe unntak… Så da vi gikk forbi en plakat med denne kjolen…så så jeg det glitre i øynene hennes…

 

 

Etter vi kom hjem har det vært HELLER SLAPT her… Salt har sittet med nesen i lap-topen og stirret øynene store og våte….på julekjoler hun bare kan drømme om… Jeg har prøvd å si at det kanskje er andre kjoler som er bedre til henne, enn disse som er sydd for sånne med skikkelig lange bein… Hun har liksom LITT korte bein…
 

 

Men i hennes egne øyne HAR hun lange bein…så hva er vel bedre enn å ha en SÅNN selvtillit? 

 

 

Og Pepper, han drømmer han også… 

 

Så jeg skjønner jeg må ut på shopping snart med disse to… For skal man på julebord, så må man være fin… SÅNN er reglene nemlig… 
Men NÅ er det ikke tid for shopping, nå er det tid for å trekke hvem som skal vinne dagens kalender-gave. Her er svarene på dagens julenøtter: 

 

 

Nissen var så klart: 

 

 

 

 

 

Hvis du klarte å avkode røverspråket, eller du tittet på de andre, så så du at det sto: 

 

 

 

Og denne unge mannen, var den  ikke helt ukjente skuespilleren: 

 

 

Men nå er det klart for trekking! Og nå er Pepper superklar for å trekke dagens kalendergave!!

 

 

Han sprinter nedover i lua, lik Ussain Bolt på sitt beste…  og får tak i en lapp, som han kommer heseblesende opp med… Lappen er kjempestor, og han kaster lappen mot meg med et smil:

“SE HER DA!! Se hva det står!!”
Og på lappen står det: 

 

 

Hurra!! Kjersti!!  I dag ble det deg!! 
Du vant dagens kalender-gave, fordi Pepper er verdens flinkeste kalendergave-trekker!!
Nå håper jeg du blir  hoppende glad! Gaven sendes i morgen den  🙂 Og adressen din har jeg jo 😀

 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk til dere!! Glad for at dere liker kalenderen min!  Og for at dere koser dere og morer dere 🙂

Og hvis du ikke vant i dag…nye muligheter i dagene som kommer.
Jeg legger ut luke 15 i morgen tidlig  kl 7 slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har fortsatt ganske mange kalender-gaver igjen jeg!

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

8 kommentarer
    1. Nei og nei, jeg gjettet helt feil. Du lager jammen vriene oppgaver, for meg da i hvert fall. Jeg burde jo vært inne å luresett på de andre svaren, men det rakk jeg ikke. Vi stekte krumkaker og da ble det jo smaking også. Ha en fin dag. Gratulerer til vinneren!

    2. Åååååååå, JIPPI!!! Det ble MEG! Fantastisk flinke Pepper! Og ja, nå må du virkelig shoppe noe veldig lekkert til begge to, for det fortjener de! Ååååååå, så spennende!!! Takk<3 Dere er noen skjønninger, alle 3. klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg