Høne-Pøne og Vaniljeogpepper- Alarm!! ;-)

Ja, nå er de endelig i sving igjen, disse to rakkerne!! Du vet hvem de er?

Vaniljeoogpepper (rotta) og Høne-Pøne Von Bentasil er et par jenter jeg har fått av to forskjellige bloggere….tilsendt i posten fordi de synes jeg trengte noen dyr…. eller fordi at dyra trengte meg….

Vaniiljeogpepper har jeg fått av en blogger som het det en gang.  Og Høne-Pøne har jeg fått av Stussli-Bente 😉  

Jeg sendte de ut på en liten rundreise ved påske-tider, og de skal rundt på Norges-turne til mange forskjellige bloggere…  Jeg sendte dem jo da det var litt kaldt i lufta fremdeles, derfor det varme antrekket… Nå har de vært hos Frøken Fjeldberg , Folkogdyriskogen og Cuskima… Og så fikk de et langt opphold på posten, for den nye verten/ hotellet som skulle ta dem i mot, var syk stakkar. Men nå er hun på beina igjen.

Og nå er de kommet til Lifeistoshorttowait (bare klikk på linken)

Ta dere en tur inn, og hør om deres siste krumspring og sprell 😉

Og neste uke kan DU begynne å se i postkassen din! 😉 ….for man vet aldri hvor de havner 😀

 

 

 

 

#vaniljeogpepper #tøydyr #bloggvenner #Norgesturne #rotte #høne #besøk
25 kommentarer

Siste innlegg