Ivo Caprino in the morning..

God morgen! Eller Ivo Caprino in the morning… Jeg fant fort ut at dette mårratryne liknet noen av Caprinos figurer på en prikk.. Askeladden…

…og mulig jeg må være en liten Askeladd i dag…Fare ut i verden på let etter rare ting.. Jeg MÅ hvertfall ut i verden å besøke røret. Noen av foto-utfordringene må jeg da klare å gjennomføre, selv om jeg er mukkens alene… Får ikke med meg fotografen min i dag.. he-he..
Vel…time will show..

Fram til det skal jeg kose meg med morgenkaffe, godt brød og litt sløving i sofaen 🙂

Ha en super lørdag <3

 

 

#trøtt #ivocaprino #mårratryne #fotooppdrag #røret #fotoutfordringer

16 kommentarer
    1. Ingrid: Ja, det var en stund siden 🙂 Koselig du stakk innom da 🙂 Håper du har en fin dag også 🙂 Jeg har vært ute og jaktet på bilder 🙂

    2. Hanne Beate: Helt grått. Har vært liten tur i røret, mulig jeg drar en tur til 😀 Det var litt opptatt, av spillemannen … Men jeg skal ut en tur til, så jeg får se :-)Ha en flott dag du også 🙂

    3. ladyaugust: Hei søs 🙂 Jeg skal prøve meg bort til røret en tur å se om jeg får til et par bilder i utfordringen min 😀 Er litt slakk i dag. Deilig med fri <3 Håper du får en super dag med gitarister og englebasser 🙂 klemmer <3

    4. Min matgale verden: Jeg var liksom litt leken på mårrakvisten, og mårratryne og sminkeløs var jeg jo uansett 😀 Så måtte showe litt 🙂 Ja, mulig jeg får til et par bilder i røret, men det meste krever en person til 😀 klemmer og fin dag <3

    5. Ja den munnen og de øynene på første bilde var virkelig askeladden 🙂 Stilig! Burde blitt skuespiller vettu 😉 Kos deg med dagen og askeladd-påfunn. Spennende å se om du får til noe i røret, eller om det kanskje er okkupert av andre 🙂 klemmer<3

    6. Ja det er utrolig hva man kan ligne på morgenkvisten..Du må kose deg ved “røret” og håper du får til noen av utfordringene..lykke til! og ha en strålende god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg