VM- utfordringen for bjørner i hi – Snø

 

Når snøen laver ned i Oslo….Når digre snø-filler tar akrobatiske piruetter i luften før de lander… Når digre gjenger med snø-rebeller har gjort rampestreker på alle bilene i løpet av natten…og stengt alle veier bare “på ert”….DA er det vinter da!! 

Og når snøen har lagt seg som et fint hvitt teppe,  på den gressplenen jeg danset med gul kjole i høst,..vel…da har jeg plutselig en hvit scene klar til å svinge meg på…med GRØNN kjole. Bedre blir det ikke! 😉

Så dette blir faktisk min tolkning av stikkordet:
 

SNØ

 

 

 

 

 

Hva er det egentlig jeg HOLDER PÅ MED?

Jeg er med i VM- utfordringen vel!! Vinter Måned- utfordringen for bjørner i hi. 
En liten sak jeg fant på her om dagen, for å folk ut av “hiene” sine. Ut å ta bilder, ut å leke med foto i vinteren og sist men ikke minst: Få litt mer liv på bloggene her, som virket som var gått i dvale de også … 😉

Og hva gjør du da, hvis du vil være med?
Hva går det ut på??
 

Jo, følg listen under her, og legg ut et bilde som du har tatt selv, eller “arrangert” selv ( altså ikke fra nettet),  på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et stikkord for hver dag.


Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. Og man kan bruke gamle eller nye bilder.

Si fra til meg om du blir med, for jeg linker hver ettermiddag inn til de som er med i utfordringen, så alle kan finne hverandre. OG jeg “stjæler” bilder etterhvert, og henger opp i Galleri Frodith, for vi må jo ha en utstilling etterhvert. Og Galleri Frodith…det er mitt lille virtuelle galleri her inne i blogg-blokka 😉

 

Så vil du være med?


#utfordring #foto #challenge #snø #VM #vinter

 

36 kommentarer

Siste innlegg