En ENGEL!! Eller en svane?? :-D

BFF-en min fra Bergen er en ENGEL!!!
Eller en svane….
Det kommer an på hvordan man ser det… 

Men LITT vinger har hun uansett….Engle-vinger altså…
For tror du ikke snillingen, tvillingen, engelen, verdens beste Kake-baker Minmatgaleverden- Kjersti har sendt meg deilige sjokolade- Biscotti i posten da???!!

Nesten INGEN får noe i posten lenger!!
Postgangen er jo så treg nå, med bare et par utleveringer i uka tror jeg.
Og INGEN får i alle fall kaker i posten!!! Får du kanskje??? 

Jeg er heldig jeg!! Verden heldigste gris antagelig 🙂 
Når DETTE er hva som venter når man lukker opp postkasse-døra: 

…da VET man at man er verdenes heldigste 🙂 

Og når dette er inni, og at noen baker og sender deg, bare fordi de vil glede meg….da føler jeg meg veldig,veldig takknemlig <3 For at jeg lever. Og for at folk er glad i meg 🙂
 

TUSEN TAKK <3 Verdens beste engel, verdens beste svane, verden beste “lekekamerat” <3
Håper jeg ser deg snart 🙂

 

 

 

#glede #gave #bff #kaker #takknemlighet #vennskap

17 kommentarer

Siste innlegg