Trekning av kalendergave bak luke nr 3

 

 


Her har vi ligget som slakt i dag, hele gjengen. Noen med neser som renner uavbrutt, og noen som hoster og nyser til krampa tar dem. Andre har bare så skallebank at det tok hele dagen og kvitte seg med den nesten. 
Så her hos oss er det ikke stort å hente av det morsomme slaget..
Jammen flaks for meg at de to rottentottene var kraftløse til GANSKE langt ut på kvelden, siden jeg var syk selv. MEN de tok av LITT utpå kvelden her da…Men mer om det i morgen.. 

Dagens store begivenhet her i huset er kalendertrekningen kan jeg vel si..

 

 

Salt har gledet seg, med snuten full av snørr,  til å trekke vinneren  av dagens kalendergave. For her er vi rettferdige, så det blir annenhver dag de får trekke, så lenge ikke noe “spesielt” skjer…Og noe SÅ spesielt har nå ikke skjedd, så Salt har beholdt “trekke-rettighetene” også i dag… 


Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

 

Dette var så klart:

 

 

Og Salt og Pepper har vært i….

…landet som har dette flagget, og det var så klart…

 

 

 

Og i hjertet sto det å lese….

 

….hvis man hadde et speil…

 

Her har jeg godtatt litt “skrive-feil”. Altså: at det ikke er bokstav-likt mitt på en prikk har gått gjennom som “kalender-gave-billett” likevel 😉

 

Og nå er Salt klar som bare det her…til å trekke en lapp på hvem som skal vinne kalender-gaven i dag..

I full fart farer hun ned til alle lappene i lua…

Og jeg kan høre det bråker og ståker der nede…. Og opp komme hun drassende på en fin liten lapp på hvem som skal vinne den tredje kalendergaven….Og på den lappen står det skrevet:

 

 

 

Hurra!! Wenchepia!  Det var koselig at det ble deg 🙂 

Du vant den tredje kalendergaven, blant SÅÅÅÅ mange som hadde riktig!!  Gratulerer!! Gaven vil bli sendt i morgen, og nå blir det spennende å se om du blir glad. 🙂 
 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro!

Nye muligheter i dagene som kommer til å vinne en kalendergave. Jeg legger ut luke 4 i morgen tidlig, i  7-tida, slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver som vil ut å reise 😉

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

10 kommentarer

Siste innlegg