4 positive ting med å våkne kl 4…

 

Du tror kanskje det ikke er noe positivt med å våkne kl 4 for å begynne dagen? At det å stå opp når andre sover er galskap, og at jeg må jo være trøtt som et uvær hele dagen? Men neida…jeg er blid som en lerke når jeg står opp klokka 4 (sånn nesten i alle fall), og jeg kribler etter å komme i gang.. Og det er MINST 4 positive ting med å våkne kl 4. 

 

 

-Jeg er garantert førstemann på badet på mårran

-Jeg kan surre i sofaen i timevis med kaffe, før jeg setter i gang med noe som helst. Klokka er likevel ikke mer enn 7 når jeg har surret ferdig.. 

-Jeg er alene på Kiwi for å gjøre unna lørdagshandelen, klokka 8.

-Jeg ute og går tur klokken 9, uten å treffe et menneske…i OSLO!!

 

 

Tar med et par ting til: 

-Jeg er ferdig med trimmen (tur på 1 mil) klokken 11.30.

-Jeg har energi i massevis de timene på døgnet som folk nå om dagen REGNER MED deg.

-Jeg blir trøtt i 20-21-tida, og det er for så vidt helt greit i disse tider hvor man ikke kan gjøre noe som helst utafor huset 😀

 

Ja…..tenker du vurderer å bli morgen-fugl nå jeg! 😉

 

 

#morgenfugl 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg