50+ – Ingen hindring for noe som helst

 

Det er liksom sånn at når man har rundet 50, så forventes det en viss type oppførsel av en. Jeg NEKTER å imøtekomme de forventningene. Akkurat som det forventes enkelte ting når man blir 30 eller 40 eller uansett alder egentlig.
For meg er det nemlig sånn at : joda…. folk må nå gjerne ha sine meninger, og mer eller mindre uttalte eller “skjulte” forventninger, men jeg bestemmer SELV hvor mye jeg vil la meg styre av det.

For eksempel denne “modell-leken” og fotoshootene vi holder på med. Det forventes at en dame på over 50 skal være opptatt av helt andre ting enn sånt.  Det er til NØD greit når de unge bloggerne holder på med det.

Men det er da MEG som bestemmer hva JEG synes er moro. Alder ingen hindring synes jeg. Så lenge jeg morer meg med å klatre i trær, være modell og vise de gamle “fillene” mine, så er det JEG som bestemmer det 🙂

Her er noen flere bilder fra fotoshooten vår, med sammenlikning vinter og sommer. Altså samme sted, men forskjellige årstider.

 

 

 

 

 

Og klatre i trær er moro uansett årstid…

 

 

 

Og med dette ønsker jeg deg en leken og morsom dag <3

 

 

#fotoshoot #modell #lekenhet #alder #forventninger

17 kommentarer
    1. Helt herlige bilder – og det er topp å være leken! Jepp – vi bestemmer selv hva vi vil gjøre! Uansett om du er over og jeg rett under 50…. klemmer til deg <3

    2. Deilig å lese! Jeg er jo noen år yngre enn deg, men føler litt på de forventningene der jeg poserer som en blogger på 20, går i ungdommelige klær til tider og har en tendens til å både småspringe og like å klatre i trær! Jeg bare havner rett som det er i ett tre selv, noe jeg ikke tror mine jevnaldrende så ofte(om noen gang lenger) gjør! Bra å være seg selv! Og tusen takk!

    3. Så utrolig bra! Jeg heier på deg og din holdning! Jeg er 60++ og nesten 70 😉 og tror jeg kunne ha fått til å gjøre noe lignende, bar jeg får tenkt meg om. Du er en stor inspirator i hvert fall! Stå på! PS. Nevnte deg forresten i det siste innlegget jeg skrev nå nettopp. Det at du tipset meg om at jeg sto på topplista den gangen….. Satte inn link til bloggen din, jeg…;-)

    4. Jaaaa! Klart du skal leve og gjøre som DU vil med ditt liv og på din blogg!
      Jeg har i mange år tenkt: “Uansett hva jeg gjør, sier og er, så er det alltid noen som har noe å utsette på det, så jeg gjør, sier og er det JEG kjenner er riktig for meg.” Nytter ikke å leve etter andres pipe i DITT liv. DU bestemmer over deg, så kos deg med fotoshoots og hva enn du føler for, Frodithen 😀
      Ha en fin ettermiddag og kveld <3 Go'klemmer på deg

    5. Alder er bare et tall som ikke skal definere hvordan vi skal leve livet vårt. Har man lyst til å klatre i trær eller noe annet som er uten for den berømte boksen, så skal man gjøre det. Jeg tenker at alle de som rister på hode å syntes det er upassende, egentlig har lyst til å løsne på slipsknuten eller strømpebåndet å gjøre det samme 😊

    6. Klart det, alder er bare et tall. Om vi vil hoppe og sprette litt, så gjør vi det. Jeg orker ikke alle de formaningene av andre om å roe ned fordi man er et tall liksom. Ikke kan man ha langt hår etter tretti, ikke kan man gå med korte skjørter etter femti, ikke skal man ha grått hår heller? Litt selvmotsigende kanskje???? Vi skal jukse oss til yngre utseende, men vi kan ikke leke lenger? Nei, vær deg du og så er jeg meg. Hva andre mener bryr vi oss ikke om. Klem 🙂

    7. Jepp, det er viktig å gjøre som man selv vil og ikke tenke på hva andre synes. Jeg har igrunnen vært sånn bestandig, men det var vanskeligere i ungdommen da alle skulle være så like. Problemet nå er heller om man får det til da, mht. til klatring i trær og sånn, hehe.

    8. Jeg kunne ikke vært mer enig med deg !!! Vi bør og skal holde på med det vi vil og syns er gøy. Uansett alder.. ingen hindring skal stå i veien. Og ihv6ikke andres meninger.
      Fortsett å legg ut alle de fine bildene dine/ deres.
      Det er så gøy å se dem.

    9. Så fine bilder 😊 Joda, jeg er innom deg hver dag sjøl om jeg har blitt dårligere til å kommentere 🙈 Helt enig med deg angående «forventninger» sånt tenker heller ikke jeg over. En er og blir som en føler seg, og sånn skal det være tenker jeg 🤩 Nyt dagen, om det er mulig i all snøen. He he he

    10. Det er fantastisk og være lekende, fargerik, seg selv og ikke som alle andre og hvertfall ikke om det forventes en viss type oppførsel… jeg elsker å overraske- snurper og prippenhet, nei takk..
      Kos deg og nyt tiden, lev idag og du er du og du er fantastisk❤️

    11. Hehe … du er tøff! Jeg elsker disse innleggene dine, og er så enig, så enig. Selv om jeg nok ikke er DER selv. Men nå har jeg dessverre aldri vært så leken, og jaffal ikke foran kamera. Der får jeg jo nesten angst om jeg en og annen gang skulle befinne meg på feil side. 😀 Fin dag til deg også.

    12. Akkurat nøyaktig sånn det skal være 😀 Vi har et liv, og om det skal leves etter normer og regler som han/hun “noen” har bestemt??? – HVEM sitt liv lever man da? . Jeg bare spør 🙂

    13. Jeg kunne ikke vært mer enig ♥

      Elsker fototurene dine/deres, hvor flotte modeller viser at verden er for alle ♥

      Kos deg masse med det, helt til den dagen du ikke orker det mer, og gjerne lenger enn det også 😀

      Klem ♥

    14. Nei 50 pluss er ingen hindring – men det får en til å tenke litt av og til 🙂

      Vi er lekne heldigvis og det kan INGEN ta fra oss 😀 Jeg tror vi er heldige som “tør” være oss selv litt mere 🙂

      klem

    15. god morgen.Godt att noen voksne er lekne,skal prøve å bli bedre der jeg også,min mann er litt som du,liker å klatre i trær når vi er på skogstur.
      Min dag blir delt,vi skal ha bisettelse på pappa,men vi skal også ha en familie samling etterpå der blir det nok både tårer og latter tenker jeg :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg