ALLE er dumme når jeg er sur!

Vel…i dag er det ganske mange av dere som er “dumme”…
Så da kan du tenke deg hvordan humør JEG er i liksom!

 

 

 

Bare tullete greier som er årsaken til all surskapen, og var ikke sur da jeg våknet..Men noe småtterier, som ble litt stort utover dagen….Så det er bare for meg å skjerpe meg, så ikke dere blir dumme så altfor lenge…
Neida…jeg har ikke tenkt å “velte meg i det” ….så lenge…Bare få lov å sitte her LITT med gjeipen min… I morgen er jeg nok fin igjen…Eller kanskje allerede i kveld, på cafeen…om jeg orker å åpne….

 

#sur 

5 kommentarer
    1. Man har lov til å være sur og sint iblant, det er menneskelig 🙂
      Håper det går over fort, for sånne skjønne damer fortjener kun glede ♥
      God klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg