“Alle gode ting er 3”- “Street-art”

Jeg er glad i kunst. Jeg er glad i å lage kunst, og jeg er glad i å se på kunst. Jeg synes det er gøy å gå på gallerier å se på det som er “definert” som kunst, men jeg er også glad i å gå ute å se på kunst… Kunst som kanskje nødvendigvis ikke er definert av andre som kunst. 

Street -art har liksom blitt litt “stuerent”, men før var det jo overhode ikke det….Snike seg rundt med spraybokser og male “meninger” her og der…. som en annen løskatt med markeringsbehov… Men i det siste er det blitt så lovlig at kommuner bestiller den slags kunst. Og takk og pris! 
Det er SÅ mye fint å se når man er ute og går. 

Her er det 3 som jeg synes hører i kategorien “street-art”.

 

 

 

 

 

 

Liker du “street-art”?
Eller grafitti?

 

 

#streetart #allegodetingertre #grafitti

 

 

8 kommentarer
    1. Vet du liker det godt..og jeg syns også det er veldig stilig 🙂 Flotte motiver og artige di du har her.. Ønsker deg en fin dag videre , deilig med sola i dag syns jeg 🙂 Lørdagsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg