Antrekk – den grønne vinteren

Når det er grønn vinter, som jeg snakket om her og dagen, så er det kaldt uten at man egentlig forventer det. Man VIL det skal være varmt, og kler av seg. 

JEG kler av meg litt hele året jeg…Ja…ikke ALT da… Det er nemlig poenget. Jeg bruker samme klær sommer og vinter, men dynger på med ull -strømpebukser og tjukke jakker over, hvis det trengs. 

 

Så da det ikke ble noe treff med søsters likevel (hun hadde migrene), så gikk jeg meg en tur langs Akerselva med Salt og Pepper i sekken. Har jo litt fore til 17. mai vi.  Jeg tok jumpsuiten jeg kjøpte i vinterferien, med en stillongs under, og med vinterjakken min over. Med “pels” på…I MAI!! 😀

 

 

Ullsokker og vintersko. 
En salig blanding av alt mulig. Akkurat sånn som jeg liker det. Litt skrukkete, og klærne litt “på snei”….det er meg 🙂 

 

 

 

Resten av dagen blir nok inne i varmen her…

 

 

#antrekk #klær #kulde 

6 kommentarer
    1. Topp antrekk til flotte deg…Kle på seg er lurt nå, for er jo kaldt. Så kjekt med tykke strømper og sånn…
      Kos deg på 17. mai – klem.

      1. Tusen takk 🙂 Ja, kaldt ja. Blir nok tjukke strømpebukser og et eller annet her i morgen også. Og være hjemme 🙂 Men en tur ut å gå må jeg da 🙂 Klem <3

    2. Fint å være litt skrullete, og å ha selvironi!

      Jeg bruker også de samme klærne året rundt. Har aldri ryddet bort vinterklær eller sommerklær ut fra årstiden. Og jeg bruker stillongs året rundt, og skjerf bruker jeg hverken sommer eller vinter! 😀

    3. Der var du 😀 Synd det ikke ble noe søsters opplegg. Blir ikke så mye tur her heller i disse tider. Verken med eller uten stillongs eller skrukker her og der. 😀 Forresten så blir det en tur på kirkegården i kveldinga. Må pynte litt på våre sine graver. Vi var først i uka og gravde frem svigermor sin støtte. Den var ikke synlig under snøen,,, 😀 Ha en flott kveld og en vakker dag i morgen 🙂 Klem

      1. Dere holder dere inne i morgen eller? Jeg og Hr Frodith blir nok bare her. Kan åpne vinduet å høre når folk synger Ja vi elsker i kor 🙂 Her var det nesten snø også….Kaldt i alle fall 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg