Bergens-frue møter Oslo-frøken

 

 

I dag kommer en fin-fin Bergens-frue på besøk til hovedstaden. Så nå er det bare å ha øynene med seg, Hun er lett å få øye på som regel. Fargerike pelser og annet stæsj! 🙂 

Og jeg har gledet meg SÅ til hun kommer! Vi treffes jo stadig vekk, sett i vår målestokk. Et par tre ganger i året er jo ikke verst, når HUN bor i Bergen, og JEG her i Oslo. Nå var det en liten stund siden sist. Hun var her til jul, og etter det har det ikke blitt noe mer før nå. Jeg får nok ingen Bergens -tur i sommer, men kanskje i høst 🙂 

 

Alltid moro og veldig koselig, når Min Matgale Verden, min Bergens-BFF, kommer til byen. Vi har de gode samtalene, vi har shopping, vi har utfordringer og galskap. Vi har det GØY sammen <3
Bergens-frue og Oslo-frøken (jeg er jo det..både Lærer-frøken, og ikke gift 😉 )

 

Snart er hun her, det kiler i magen 🙂 

 

 

Vil du ha noen gode tips til unnskyldninger for kunne dra på shopping? Trykk HER

 

 

#vennskap #besøk #glede

8 kommentarer

Siste innlegg