“Bloggløse” bloggvenner er fine folk!! Og “Utifriluft”!

Jeg liker alle bloggvennene mine jeg altså. De MED blogg. OG de uten. 
For det er nemlig en liten gjeng som leser blogger UTEN å ha blogg selv også. Og jeg har hatt to “bloggløse” bloggvenner i mange år. To som har fulgt meg nesten siden jeg startet. 

Av og til gjør jeg litt stas på dem, og da feirer vi “bloggløses” dag. De har nemlig en egen dag, om du ikke visste det…
Det er ikke “bloggløses dag” i dag, men jeg skal gjøre litt stas på en av dem likevel. 
For Hanne Beate har nemlig OGSÅ tegnet meg, men hun har ikke egen blogg dag som du jo sikkert skjønner, så da låner jeg ut MIN blogg for kvelden til hennes tegning. 

 

 

Se hvor den likner da!!
De markerte trekkene ved munnen som jeg har hatt siden jeg var bitteliten, øynene og håret. 
Jeg synes den var skikkelig bra.

 

Og ikke nok med det, men Utifriluft har også tegnet meg!! 
Jeg har truffet Margrethe flere ganger der ute i “friluft” også, og jeg tror Margrethe synes jeg likner en prinsesse, og det gjør meg SÅ glad! 😀 Hun har i alle fall tegnet meg som prinsesse! <3 Gå inn og se!! 

 

 

Nå nærmer det seg fristen for innlevering av tegninger. Altså JEG har vært og stjælt de som har ligget på bloggene, trenger ikke å sende meg dem. 

Men DU som ikke har rukket ennå, kan gjøre det innen kl 23.59 i morgen kveld 😀
For jeg steller i stand til utstilling i  “Galleri Frodith” på søndag, og jeg må jo rekke å henge dem opp. 
Så vil du være med må du altså tegne meg innen i morgen kveld. 

 

Her er alle som har levert så langt, foruten de lenger oppe her: 

 

Natheless

 Zoetic World

Mette

Vera Lynn 

Lene 

 Fullstendigkaos 

Bunnytrash

Linda Sakseide

 

 

Her er utfordringen slik jeg la den ut, forrige lørdag: 

 

NY UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da 😀 ) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

 

Sånn….da går jeg og vasker og steller i stand i “Galleri Frodith”, og finner fram champagnen, for skal det bli utstilling, så må vi jo ha champagne!

 

 

 

#tegninger #tegneutfordring

7 kommentarer
    1. Så bra at du likte tegningen min, og håret er ihvertfall rødt om ikke annet, hehe. 😅 Så flott prinsesse da, – akkurat slik du er. 🥰 Gleder meg til å se alle samlet på søndag! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg