Dagens lille sosiale sammenkomst – kom inn!

 

 

Hei-hei!!
Ja, som du ser er vi samlet her i dag også på Cafè “Det Glade Hjørnet”. Her er det helt fritt for virus av alle slag, og vi snakker BARE om det som er hyggelig.

Et sted trenger man en “fri-sone” i disse dager, og både sosiale medier og andre medier er stappet med de skumle og vanskelige tingene. SÅ…da har vi denne cafèen til andre ting.

Her er det som du ser kommet noen i dag, men vi har 1 meter mellom oss som man jo MÅ HA…. Eller… her TRENGER VI IKKE DET!! Om det skulle bli trangt borte der hvor DU sitter, så er det ingen grunn til panikk, vi får lov!! Unntak på “Det Glade Hjørnet” av digitale årsaker så klart 😀

 

Men nå skal jeg ikke stå her å henge, her har vi god-nyheter på gang. For jeg regner med du har opplevd noe fint i dag? Eller lagt merke til noe fint? Det har jeg:

 

-Jeg har både sett og kjent sola i dag.

-Jeg har spist pizza på jobben.

-Jeg fikk kjøre til jobb med Oslopadda. Slapp kollektivt. Snille Oslopadda <3

-Jeg har spist ute på restaurant. Det var KUN meg og Hr Frodith på stam-stedet vårt. Helt koselig og deilig stille. God mat. Pizza nummer 2 for denne dagen. 

 

 

 

Og hva har du gjort av koselige ting i dag? Jeg vil gjerne prate litt om det.

Finn deg bare en ledig stol der bort, så kommer jeg med litt kake 🙂 

 

 

#cafe #sosial #sammenkomst #glede

15 kommentarer
    1. Så hyggelig café du har laget da 😊 her har vi planlagt morgendagens hjemmeskole, det skal bli spennende å se hvordan dette blir. I pausen stikker jeg innom derfor din café ♡♡♡

    2. Jeg tar gjerne en stor kopp te, selv om det er sent på kvelden 😀 Jeg er så fornøyd med at jeg hadde skrivekløe i dag, og fikk produsert et blogginnlegg. Det ble litt langt, men hadde så mye som måtte ut… 😀

    3. Den maten så ordentlig god ut altså, nå ble jeg sulten. Kanskje jeg skal spise litt før jeg legger meg 🙂
      I dag gikk jeg en fin tur i solen, og kjente hvor godt den varmet.
      Og senere kom kjæresten og ene sønnen hans på besøk. I tillegg fikk jeg bekymringsmelding fra broren min, noe som gledet meg veldig. Det er alltid hyggelig når noen viser omtanke og kjærlighet ♥
      Koselig å få ta en liten pause her på Det glade hjørnet ♥
      God klem ♥

      1. Solen er god i disse dager 🙂 Så bra du fikk tid med den. Godt med litt bror-omsorg også 🙂 Så bra du trives med en tur på cafèen 🙂 Klemmer <3

    4. Der var vi igjen ja. Vært en rar dag, og gruer meg litt til i morgen, mange syke og/eller i karantene, og ekstra mye arbeid med smittevern. Tja, fikk en koselig melding i dag – og slengkyss fra kollega, siden vi ikke får klemme. Og ja! Guttene laget middag i dag! Fikk skikkelig digg pizza med pommesfritt og cheddar på toppen. De var flinke! Skulle handle hvetemel til min mor, med butikken er helt tom. Herlig med pizza for dere og da, du er heldig som har spisesteder i nærheten. klem

      1. Ja, det er ganske rart dette. Jeg skal jobbe herfra da. Med fjernundervisning på sikt også. Lurer på hvordan jeg skal få til det 😮 Så fint med gutter som laget mat da 🙂 Da har vi vært på pizzakjøret begge to i dag 😀 Ja, butikkene var skrapa her også… En god klem sendes over, så fint du kom på besøk <3 Lykke til i morgen 🙂

    5. så deilig å få spise ute med den du er glad i da :=)
      jeg rakk å gå en tur mellom regnbygene ,da oppdaget jeg en flokk fugler som har kommet tilbake for våren og da jeg kom hjem fikk jeg venninnebesøk,det ble en koslig dag for meg da

      1. Ja, det var koselig, og bare oss der, så da var det greit å bevege seg ut 🙂 Så koselig med fugler som kom hjem igjen 🙂 Og venninnebesøk alltid en glede 🙂 Takk for at du kom innom 🙂 Klem <3

    6. Hei, hei….jeg tar en kopp kaffe hos deg jeg😊
      Jeg er mett etter en stor porsjon smuldrepai😁 Bare måtte ha sukker nå.

      Og jeg har strikket bittelitt på kluten min😊

      Ikke så mye å skryte av. Men sånn var det i dag😃
      Takk for kaffen❤

    7. Setter meg ned jeg. Fikk så lyst på pizza, selv om jeg ikke er sulten. Her ble det fiskegrateng i dag til middag og nå kunne det smake med et kakestykke. Litt av en dag i nyhetene. Det føles uvirkelig, men vi fikser det nok. Koser meg her litt en stund jeg. Klem

    8. Hallo! Godt vi kan ta et koselig kafebesøk etter strevsom dag! Og ja – jeg vil gjerne ha både kaffe og kake jeg……. idag har det vært litt langt mellom lyspunktene, men hadde en god prat med sjefa mi idag på telefonen (ho er hjemmeværende etter en operasjon tidlig i uka)……! Det var godt iallfall å få lufta noe forskjellig! Klemmer <3

      1. Så bra det var ET lite lyspunkt i dag også. Jeg må innrømme jeg lette litt mer nøye jeg også i dag, for det er litt skummelt dette. Men vi får sette fokus på FINT 🙂 Deilig med prat, det er det alltid 🙂 Godt for hjernen <3 God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg