“Den som er helt om natta- må være helt om dagen også!”

 

Et fantastisk ordtak. 
Det betyr bare at hvis man “glemmer seg bort litt” på natterstid, så må man klare å ta seg sammen å stå løpet ut om dagen også på en måte. 

Nå er jo ikke jeg den som er så fryktelig konge eller helt på NATTA da. Var hjemme kl 23 i går liksom. Men jeg føler meg nærmest litt fyllesjuk i dag. Skjønner ikke helt at det går an egentlig, siden jeg overhode ikke drikker… Hode har kjentes som bomull, og jeg har vært skikkelig mørbanka i kroppen. Men DET skylder jeg på trampoline-hoppinga for.

 

 

Men den lille “helten” tok seg altså sammen, og ordnet et kafetreff med en venninne. Ikke stort annet fornuftig gjort i dag. Droppet alt av gode planer om trening, tur, gjøre rent. Har bare slengt noen håndklær i en maskin, og vasket opp…

 

 

 

Har du gjort noe fornuftig i dag?

 

 

 

15 kommentarer
    1. På sånne dager holder det og kan være veldig fornuftig med bare et kafébesøk. Her ble det vask av vinduer, for det var absolutt nødvendig 😀

    2. jeg bruker også å si dette ,konge om natten så får en ære konge om dagen også ,jeg har hatt besøk fra kl 11 til kl 19 i dag av barn og barnebarn ,2 puljer og forskjellig middag til gjestene ,i tillegg passa vi hunt til klokka nesten bikka 22 i kveld,9 gjester totalt

    3. Noen ganger er sånne dager de mest perfekte…. her har det vært heldagsregn, men det blei en lang sykkeltur og et par gåturer…. og masse hekling! 😘

    4. Synes det høres fornuftig nok ut, det du har gjort 😀 Jeg har skrevet, tenkt, og skrevet mer. Inne på sofaen. Og ute på terrassen under markisen har jeg planlagt at jeg skal slippe til sola i morgen. 🙂

    5. Etter overnattinga i natt så er vel det meste fornuftige jeg har gjort når jeg kom å ta meg en dusj 😂 Ellers så har jeg begynte å se igjennom videofilene fra turen. Det er mulig det må sensureres litt, det ble veldig livlig samtale utpå kvelden der. Jeg trur kanskje ikke alt skal med på film 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg