Det grenser til galskap, gjør det ikke?

 

 

…når du står utafor treningssenteret klokka 08:30 på en søndags morgen. Andre gnir søvnen ut av øynene og rister lett på hodet for å få tankene på plass etter en natt på byen. Mens jeg setter snuten mot et lokale som lukter svette, for å bøye, strekke, løfte, puste, pese og oie meg…

 

Du får jo aldri se hvor FÆLT jeg har det, for jeg bare fjaser foran speilet som om treningssenteret skulle være det morsomste som finnes her på jord å besøke en søndags morgen. Man må jo holde en positiv stil, må man ikke? 😀

 

 

 

 

 

 

Vel…jeg kom meg i alle fall ut derfra etter et par timer, med en LITT bedre samvittighet. Gal eller ei…

Pratet med en dame der i dag, på min alder… Hm…nå har jeg visst skiftet status fra jente til dame…Når skjedde det? Men altså, koselig å prate med noen som trener der ofte. Hun hadde trent i flere år. Er veldig sterk. Det har jeg sett. Og hun fortalte litt om sine treningsvaner. Et hakk opp for meg. Men det spiller ingen rolle. Hyggelig uansett 🙂

 

 

Etter jeg var ferdig med all galskapen tuslet jeg en runde på Løkka. Det gnistrer ute. 

 

13 kommentarer
    1. Flinka <3 Kan jo være et tiltak å komme i gang men jammen er det deilig etterpå 🙂 Vi har snart trening her også er jo onsdag og da er det rumpetreningsdag hahaha Stor klæm <3

    2. Sprek dame altså!💪🏻💪🏻👌🏻
      Det er jo godt med alt som er gjort og ha resten av søndagen blank og fin.🤩
      Veldig bra galskap vil jeg si her jeg sitter godt planta i sofaen.🫣

    3. Så flott! 🙌 Det er jammen ikke lett å komme seg ut så tidlig for å trene, men desto bedre følelse etterpå! Nå kan du kose deg resten av dagen! 🍁☀️🍂

    4. Så flink du er… Jeg har nå i flere måneder vært “støttemedlem” på treningssenteret. Jeg må se å komme i gang med ordentlig trening igjen. Huff…

    5. Det er så godt med den følelsen ETTERPÅ. Nå trener ikke jeg på treningsstudio, men jeg tar “økta mi” på stuegolvet flere ganger i uka, og utvider jevnlig med flere repetisjoner/ flere ulike øvelser. Å STARTE å trene er ikke clouet, men å FORTSETTE. Det har vi klart begge to.💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg