En “kjendis” jeg likner på

Jeg jobber meg ufortrødent nedover den lange listen. Og denne har jeg både gruet og gledet meg til… Når jeg prøver meg på sånne “look-alike”-apper, får jeg alltid opp MENN jeg likner.. Mick Jagger etc… Vet ikke hva det kommer av… Er vel litt mandig da… men jeg VIL ikke legge ut bilder av meg som likner Mick Jagger.. 😉

 

Så kom jeg på en jeg har jeg har hørt jeg likner på, av til og med TO barn… Så da tok jeg DEN først…

 

 

 

 

Kanskje ikke like “eventyrlig”, men NOEN likheter er det kanskje med “Ariel- den lille havfruen”. Hun er da kjendis? Og som sagt TO barn mener jeg likner. Rødt hår og mye turkise klær…

 

Og jeg tror det var Solliv som var så snill her i helgen, på bloggtreffet, og mente at jeg liknet på Marion Ravn. Det kaller jeg et kompliment altså!!! Jeg synes det var “over- the- top.” snilt, men takker og bukker, og gjorde mitt beste i dag for å likne litt her i dag…

 

 

 

Jepp…et skritt nærmere slutten…Og Dedicat lurte i en kommentar på om jeg var LITT sta??  Som SKULLE gjøre ferdig denne challengen..
He-he…Jeg HATER å gi meg, uansett hva det er.. Å gå fra noe MIDT I?? Nei, det er skikkelig nederlag 😀

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine

Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

Nå gjenstår bare den rareste tingen jeg har, og DEN må jeg grunne litt på…

 

 

#kjendis #lookalike #utfordring #challenge

8 kommentarer
    1. Ja det var to store likheter! Ariel og ravn! Helt klart enig i begge de to….Jeg har også inntrykk av at du er sta..har du satt deg noe fore..så skal du gjennomføre…god egenskap! En god kveld til deg!

    2. Syntes vel kanskje at Marion Ravn er den du lignet mest på av de to du la ut 😊 At du skulle ligne på Mick Jagger fatter jeg ikke, for han er jo ikke så billedskjønn lenger. Du derimot er både søt og feiende flott, så det så 😉

    3. Joda, litt av Marion Ravn-looken. Hun er jo nesten “Dukke – pen” og helt klart begavet – men du er mye mer spesiell og original! Begavet er du også; det er bare at du ikke har tillatt deg å synes så godt! <3

    4. Du ligner er havfrue uten tvil 😀 Herlig Synes du er superflink til å gjennomføre, tror jeg tok de to første og så var jeg ganske lei hahahaha Stor god klæm <3 Lyner det hos deg søs?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg