Endelig kan jeg slutte å vaske meg- og spy i vinkel hver fredag!!

 

Endelig kan jeg slutte å vaske meg!
Det er tid for møkkete hender og hemningsløs spytting..
Det er heldigvis slutt på metern, så nå kan jeg endelig klistre meg inntil folk og kline med akkurat hvem jeg vil.. Om jeg ikke har gjort det før, så skal jeg i alle fall gjøre det nå!!

Endelig kan jeg slippe ut, stimle sammen med tusenvis på et trangt dansegulv, mens vi bytter kroppsvæsker til den store gullmedaljen. For stakkars meg har nemlig vært nærmest innelåst de siste månedene,  ukene og dagene. 

Det er vel ikke annet å vente da vel?? Enn at jeg MÅ ta meg en heidundrandes fest, drikke til krampa tar meg,  spy litt på hvert gatehjørne og herpe noen småsaker jeg passerer i nattemørket. Det har jeg vel fortjent??  Stakkars meg!

 

 

 

Eller?? 😉

 

 

 

(Etter nok en natt med bråk og slåssing, for å “feire”, synes jeg dette innlegget fortjente en liten reprise…. Første gang postet i september)

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ja, der sier du det som det er. Jeg skjønner meg ikke på folk lenger jeg. Ikke lett i det hele tatt å gå tilbake til det som var. Men jeg tar en dag av gangen. Klemsiklem 🙂

    2. Er så enig med deg – jeg er ikke der i det hele tatt…..! Bare litt skjelven av hele greia! En dag av gangen og så ser vi……….! Klem <3

    3. Er med deg på den Eller ikke! Har ikke savnet dette i det hele tatt og ja jeg ser at Politiet har hatt nok å gjøre i forhold til vold og slossing, blæææh. Tror jeg holdet meg til livet as i know it.🤗

    4. Haha, ja akkurat som om alle smitte forsvant over natta liksom!😜 Nå blir det jo mer smitte enn noen gang, så beholder munnbindet en god stund til tenker jeg! Denne varianten skal ikke være så farlig, men greit å prøve og slippe corona likevel! Nå er jeg ikke av den veldig sosiale typen, så synes igrunnen det har vært litt godt med nedstengningen.

    5. Bra at alt er normalt igjen. Jeg ble syk i går og var ikke i form der jeg satt i min fars 94 års dag men fikk i meg både kaker og kaffe uten at kroppen protesterte. Hostekuler og ei nese som renner er ikke det beste i selskap. Men så det var masse folk på byen i går og som vanlig lagde noen av de kvalme. Men slik er det hver lørdag. Mulig jeg kler godt på meg og går en tur ut. Sov dårlig i natt men sove kan jeg gjøre til natta. Ha en fin dag.

    6. Vel jeg feiret gjenåpningen uten å spy, herpe noe på vei hjem eller egle meg inn på folk..
      Men det pleide jeg ikke å gjøre før nedstengningen heller.
      Jeg skjønner godt hva du mener.

      Samtidig gjør denne gjenåpningen så utrolig godt for noen av oss. Jeg har flere i min vennskapskrets som sleit psykisk før nedstengningen for to år siden. Det har ikke blitt bedre i løpet av disse to årene. En har blitt redd andre mennesker, selv nær familie.
      Jeg tviler på at han var ute i natt. Men kanskje hjertet ikke dunker fult så hardt når han tar banen til jobb i morgen. Kanskje han tør å gå på kino eller sitte i sofaen sammen med familiemedlemmer og venner. Kanskje ikke denne uka, men om en måneds tid.
      Og kanskje han endelig får den Amerikaturn han planla i 2020.

      Jeg har klart meg greit gjennom pandemi og restriksjoner. Hadde helt klart greid flere måneder til, kanskje år. Min glede i går – og i dag er fordi jeg er lettet over at folk jeg har vært betydelig engstelig for kanskje får en lettere hverdag.

    7. Jeg tror, nei jeg vet, at jeg går for eller….. Har en følelse at dette er en reprise av sist gang saueflokken ble sluppet ut, og vi fikk nye topper med smitte 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg