Er det lov å ønske seg bittelitt regn nå?

 

 

 

Jeg skal prøve å holde det sånn ca RETT over meg når det kommer… Eller til nød treffer det noen dråper på søsters også..
Jeg reiser til “fjells” på søndag. Og det er spådd regn en del. Akkurat nå høres det bittelitt godt ut. Traske rundt i fjellheimen, bittelitt våt, men varmt nok. Eller en liten padletur med kano i duskregn….

Jeg føler meg litt sliten av asfalt, 25 grader døgnet rundt og støv. Jeg kjenner at en liten “dusj” ikke hadde gjort noe. Kjenner jeg meg rett så angrer jeg mine ord etter en times tid med regn… Så – Kan vi si det sånn: -Det kan regne en time, dusje meg litt skikkelig der oppe i fjellet, og SÅ kan det bli fint igjen? 😀

 

Gleder meg til ny liten ferie på Fagernes camping, søndag til onsdag!

 

 

 

Ønsker du deg regn nå?

 

 

#varme

16 kommentarer
    1. Dere er bortskjemt! Jeg jobber natt hele helgen men har ikke tenkt å sove så mye på dag for været er nydelig nå men mandag begynner elendigheten med regndager😫

    2. Dere er bortskjemt! Jeg jobber natt hele helgen men har ikke tenkt å sove så mye på dag for været er nydelig nå men mandag begynner elendigheten med regndager😫

    3. JA, tar imot alt med glede! 🌧️👍 For mye regn på tur er ikke noe gøy, men kjøligere og en dusj høres bra ut. Jeg er ikke noe glad i denne varmen, og ønsker meg kjøligere vær med mye regn og torden!

    4. Er meld regn til uka hvertfall mandag og tirsdag. Og det trengs i kveld er det brann ved Gjøvikbanen og Maridalen. Tror de har kontroll over den takk være snill vindretning. Så nå er regnet velkommen. Jeg slo plenen hos mine foreldre i dag og det var veldig tørt. Ha en fin kveld.

        1. Ja, jeg synes det er helt ok at det er spådd regn på mandag. Det er skummelt tørt nå. MEN – jeg håper også at det stemmer at det ikke skal vare mer enn et par dager!😉

    5. Ser at vi trenger regn nå… men jeg vil ikke…. hihi…. så er det vel meldt regn her veldig mye neste uke – kjedelig! Jeg vil bare bade og sitte ute sånn som nå! 🙂 goooood tur til Fagernes og fjellheimen!

    6. Ikke noe er som litt regn etter en varmebølge, bare for å avkjøle seg. Både blomster, trær og vi mennesker trenger å kjøle oss ned med regn for litt nedkjøling.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg