Et bilde av meg med en gang jeg har våknet

 

Jeg har bare EN gang tatt bilde av meg selv med en gang jeg har våknet. Og de var til en liknende challenge for noen år siden..

Siden jeg har vært syk i dag, så da var ikke det første jeg tenkte på da jeg våknet med skallebank å ta en nyvåknet-selfie. Så jeg valgte heller å legge ut noen bilder av meg i sol og skygger fra gårsdagen: HER

 

En ting skal jeg i alle fall ha: -Jeg GJØR FERDIG ting  jeg har begynt på!! Ha-ha..snart ferdig med denne challengen, har tenkt ut NOE på de siste. Og siden DU ikke vil hjelpe meg med den med kjendisen, så har jeg funnet ut en luring selv 😀

 

Her er lista jeg har jobbet meg gjennom. Må si det er mer gøy å lage sin egen challenge, og lokke med meg folk ut på glattisen på 😉

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine

Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

#challenge #utfordring #nyvåknet

4 kommentarer
    1. Ikke ofte vi legger ut slike bilder, men herlig det også..😀
      Er jo slik vi ofte ser ut når vi våkner eller myser 😁
      Flink med lista du gitt, orker ikke begi meg ut på den jeg 😉 God tirsdag!

      1. Nei, jeg jobber meg gjennom, fordi jeg MÅ 🙂 He-he. Neida, mye gøy på den, og når jeg har begynt MÅ jeg fortsette 😀 God tirsdag til deg også 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg