Et raskt tilbakeblikk- med snuten framover- del 2

 

Jammen meg bra at tilbakeblikket, siste halvdel av 2019,  starter med juli, for da var det MYE som var fint. Trengte ikke dykke særlig dypt eller ha noen diger spot-light  en gang. Fant masse fine minner.

(Del 1 finner du HER)

 

Juli: 

 

Det var turer med Anna-Lena

 

 

Besøk hos barndomsvenninnen min, overnatting, blomster-plukking og utrolig mye god skravling 🙂 

 

Treff med Lady August-søs i Ski, en liten tradisjon har det nesten blitt på sommeren  <3

 

 

Kjersti kom en snartur til byen igjen, og vi hadde treff med Kari og. Skikkelig kos <3

 

 

Jeg kjøpte meg jumpsuit i sprelske farger…

 

 

Og var i Kragerø på Vamp-konsert.

 

Og var “modell” for en butikk i Kragerø, hvor jeg kjøpte en kjole..

 

 

 

Lekte litt modell igjen i murveggen “min” ved Akershus festning…

 

 

 

 

Var i Riga med søsters, og kjøpte klær etter kilo-pris, og danset i solnedgangen…

 

 

Var til og med på stranda der…

 

 

 

Lekte litt mer modell…

 

 

…før jeg dro til Bergen og besøkte Kjersti på hytta..

 

 

 

Og smakte litt på Bergen-bylivet og bodde på luksus-hotellet mitt…

 

 

 

August:

 

Jeg hadde noen fine dager ved elva i helgene, etter at jobben hadde begynt igjen.

 

 

 

 

 

Men så ble jeg syk…

 

 

September:

 

Var en tur i Drøbak og traff Lady August-Søs igjen…

 

…og traff henne jammen meg en gang til, da hun hadde kunsten sin på et høstmarked. Måtte jo så klart dit å titte litt 🙂

 

 

 

Da jeg var syk, forkjøla, hostet jeg på meg ribbeins-brist. Men fikk meg en tur til Grebbestad, da jeg var på hytta til bror..

 

Ikke helt i slaget, men tur var det i alle fall 🙂 

 

 

Traff verdens beste kollega på kafè etter jobb en dag..

 

 

 

 

Oktober:

 

Rakk akkurat å være på en liten fjelltur, Bitihorn,  med Åshild (søsters), Anna-Lena og venninnen til Åshild..

 

 

Da vi kom hjem var mamma veldig dårlig. Og ikke mange dagene etter døde hun. Så fulgte noen veldig triste måneder.  Bildet over er fra mange år tilbake. 

 

 

Før mamma døde hadde jeg og verdens beste kollega bestilt tur til Gøteborg, og etter begravelsen var det faktisk greit å komme seg vekk litt. 

 

Høsten i Gøteborg var vakker..

 

Og vi shoppet masse…

 

 

November:

 

Jeg fikk tid til noen  fotoshoot med Kari igjen i høstløvet..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fikk kaker av Kjersti i posten… 

 

 

 

Traff Mammaen til Lille Supermann og fikk adventskalender…

 

 

Før jeg ble syk…Igjen…

 

 

Desember:

 

Jeg hadde et par “fridager” fra sykdom i desember, akkurat da Kjersti var her…

 

…før jeg ble syk igjen.. Og det har jeg vært i hele jula. Toppet seg med full dag på legevakta 1. juledag. Men etter en antibiotikakur nå satser jeg på at jeg er frisk som en fisk snart og går inn i det nye året med et immunforsvar som lyser grønt!

 

 

Fikk pyntet litt til jul, selv om JEG ikke var så pyntet.

 

 

Bodde i pysjen jeg fikk av Lady August til jul, og jammen bra den var SÅ deilig og så søt, så mye tid jeg har hatt i den. Hadde mange besøk under sykeperioden. Koselig <3

 

Nå er jeg mega-klar for et fint 2020 🙂 

 

#tilbakeblikk 

7 kommentarer
    1. Godt å se at du hadde mye fint å se tilbake på fra siste halvdel også, men skjønner godt at du bærer med deg sorg og savn. <3 Håper og tror livet blir litt lettere utover i 2020, og at du lager/får mange gode minner i det nye året også. <3

    2. Så mye fint og herlige bilder. Klart sola har skint i året som gikk. Men så mye leit det ble på slutten av året for deg. Ikke lett å miste mammaen sin, selv om man er voksen. Føler med deg der. Pluss at du har vært så mye syk. Nå håper det alt går rette veien inn i et nytt år. Jeg heier på deg! Diger klem 🙂

    3. Det er klokt å se tilbake på året som helhet. Fort gjort å føle at det bare har vært nedturer når siste halvdel har vært så preget av sjukdom og triste hendelser. Så skjedde det faktisk mye koselig i 2019 også, sjøl om perioden september – desember ble nokså tung. Ønsker deg en god dag på jobb i morra!😊

    4. Fine bilder fra siste halvåret av 2019. Tror nok at du har mange finne opplevelser i vente. Ha en fin kveld.

    5. en nydelig årskalvakade,du fikk mange vakre minner,noen triste men sånn er livet og etter en tid kan en tenke tilbake på dei fine stundene ilag med dem vi misser :=) nå håper jeg du blir frisk ja ,du har vært syk lenge nok :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg