Et raskt tilbakeblikk- med snuten framover

 

Tilbakeblikk er liksom litt “in”. Spesielt på sosiale medier. Facebook, blogg, instagram… Man MÅ liksom ha en oppsummering. 

Jeg har også hatt det, hvert år.. I år hadde jeg tenkt å hoppe over, fordi det var liksom ikke så mye å “skryte av” tenkte jeg. Året har liksom vært ganske “rævvvvva”.. 
Men…så fant jeg ut at kanskje de siste månedene hadde preget meg litt VEL mye.. At det fantes noen lyspunkter i år også. 

Etter et lite dykk i bildearkivet mitt fant jeg ut at det var MANGE fine øyeblikk også i 2019. Så her kommer et lite tilbakeblikk på NOEN av de fine stundene jeg har hatt 🙂 En liten påminner og oppsummering like mye for meg selv, som for deg, samtidig som jeg har fokus for fullt framover… 

 

 

Januar: 

Mange fotoshoots med Karidansen denne måneden. Akershus festning var stedet, det var kaldt og vi var tynnkledde. Men heldigvis ingen forkjølelser 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Februar: 

 

Jeg dro til Gøteborg, og favoritthotellet med søsters…

 

 

 

 

Og Salt og Pepper så klart….

 

 

 

Mars: 

 

Dette var måneden hvor fotoshoot-interessen tok HELT AV!! Jeg sendte til og med inn en søknad til bladet Kamille om å få lov å bli “ny” med dem, leke litt modell.  MEN….ingen respons. Så fortsatte lekingen på bloggen i stedet for 😉 

 

 

 

 

 

 

Både alene…. og sammen med Karidansen <3

 

 

 

 

 

April: 

I april kom BFF-en fra Bergen, Kjersti, og vi fikk lekt oss som statuer i Vigelandsparken. 

 

 

 

 

Og lekt litt generelt…

 

 

 

 

 

Mai: 

I mai dro jeg og søsters (og Salt og Pepper)  til Karlstad, IGJEN…. “Heja, søta bror!”

 

 

Målet var konserten med “varulvbandet” Lykantropi, som vi aldri hadde hørt om før.

Og et  “headbanger”-band: Captein Crimeson, som vi heller ikke kjente til..

 

 

 

Det var skikkelig gøy!!

 

 

 

Jeg feiret bursdagen min i skogen, og på Ullevålseter, med Karidansen.

 

 

 

 

 

 

 

Jeg levde livets glade dager på jobb, som gris, sammen med verdens beste kollega. 

 

 

Det var tider det!!

 

 

Juni: 

 

Juni var fylt med litt av hvert: 

Bloggtreff i Fredrikstad: 

 

 

Utfriluft, Solliv, Natheless og Karidansen i Gamlebyen. 

 

 

Rakk en liten fotoshoot der også…

 

 

 

 

 

Dro til Stavern på hyttetur med søsters, Mammaen til Lille supermann og Hanne Liv..

 

 

 

 

 

Kjøpte meg verdens fineste kjole på Grunerdagene…

 

 

 

Som du ser, mange gode øyeblikk første halvdel. Skal se om jeg finner noen fra siste halvdel også. Selv om jeg der trenger en sterkere “lykt”… He-he… 

 

Godt nytt år forresten! Håpe du hadde en fin kveld i går, og at du får en fin dag i dag.
Enhver dag står på egne bein, og 1. januar er MINST like viktig som gårsdagen 😉

Eller kanskje viktigere…?

 

#oppsummering #tilbakeblikk

 

9 kommentarer
    1. Masse godt nytt år. Så fin kavalkade og jeg så til og med meg selv!!! Ja, året har vært som det har vært, men jammen var det fine lyspunkter når vi ser etter. Koselig å treffe deg. Nå skal jeg se mer kavalkade! 🙂 Klem .)

    2. Flotte og fine og gode tilbakeblikk 🙂 Sånne bakover dykk har jeg aldri gjort 🙂 Har jo et prosjekt jeg ikke er kommet ordentlig i gang med…. så får se om dette nye året gir et puff med det 😀 Riktig Godt Nyttår 🙂 Lykke til i dette året 🙂

    3. Første halvår var det mye fint da 😊 Nå er jeg spent på hva du finner ut fra siste halvår😊
      Ønsker deg god start på det nye året😚

    4. Godt nytt år. En slike tilbakeblikk er det mange av i dag. Fine bilder. Ser frem til neste del. Må vel ta en tur ut snart.

    5. God nytt år! 😃 Fint med et tilbakeblikk for å minnes alle de gode tingene man har opplevd, – litt lett å glemme når man ikke har det så greit.💕 Synes du har hatt nok i høst, – så sender over alle gode lykkeønskninger for det nye året, og måtte det bli betraktelig bedre! ♥️🍀♥️

    6. Godt nytt år. Et ganske bra år så langt i tilbakeblikket ditt. Jeg tenkte og litt sånn, at oppsummeringen er nesten mest for min egen del, for å tenke litt over hvor mye bra som faktisk har skjedd. Jeg skal snart ut på tur med min mor, ut i det nye året 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg