Fretex leverer Frodith-kjoler!!

Jeg vet ikke om Fretex har tenkt så mye over det. Og jeg vet ikke hvor mye du bryr deg om akkurat det, at Fretex er storleverandør av akkurat kjoler til Frodithen.

Men egentlig gagner det deg også når du tenker litt over det…. Jeg blir fryktelig glad over å kunne svinse gatelangs i luftige lette kjoler i sommertemperaturer. Og når jeg er glad så blir jeg INNMARI grei!! Så da blir jeg jo mye greiere å ha med å gjøre her inne også, på blogg.. En SUR Frodith vil jo INGEN ha!! 😀

Nyanskaffelsen kostet 149 kr på Fretex, og har omtrent samme snitt som de jeg har kjøpt der før. På forskjellige måter. (Tenkte jeg skulle vise deg de andre kjøpt på Fretex senere i dag)  Denne blir i alle fall en favoritt i sommer. Garantert!!

 

 

 

Av og til tipper jeg nesten over, der jeg står og vrir og vender på meg for å se best mulig ut 😀

 

 

Men jeg henter meg som regel inn igjen, selv med bare EN fot…..

 

 

Og da tusler jeg bare videre….

 

En lynrask photo-shoot inne på Nasjonalmuseet. Karidansen er fotograf. 🙂

5 kommentarer
    1. Flott dame i flott kjole. Den kjolen kan brukes overalt. Det er bare å bytte ut med smykker, belter, sjal eller olajakke!!! Ny stil hver gang blir det! Klemsiklem 🙂

    2. Den kledde du kjempebra, både i farger og snitt. Husker du skrev at du ikke hadde fått prøvd den, men den passer jo så fint! Deilig med litt flagrende kjoler i sommervarmen! ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg