Frodithens forskjellige fjes og fjase-foto

 

Jeg satt tidligere i dag og tittet gjennom bildene mine. Det er mye rart. Så tenkte at en liten “kavalkade” med rare greier kunne være artig. Her er noe 🙂

 

 

Varmet opp til en Vampyr-rock-konsert jeg og søsters skulle på….

 

En blanding av meg og min venninne, på hver vår side av en glassvegg. Artig effekt 🙂

 

Lekte hulder og nøkken ved Kikut…

 

Frodith in a cup….

 

Liker å ta bilder i speil

 

 

Liker å kle meg ut…

 

Nå er jeg på vei for å feire bursdagen til nevøen min. Han er 30 år i dag 🙂 

 

 

#ansikter

5 kommentarer
    1. Morsomme bilder. 🙂 Det nest siste speilbilde var nydelig. Vel har du mange “rare ansikt”, men jaggu har du ufattelig mange kule, flotte, nydelige bilder av deg også. Fine du. Kos deg i bursdag da.

    2. Artige og kreative bilder! 😃 Likte spesielt godt det med glassveggen og det med koppen.😊 Kos deg i bursdag! 🎂🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg