Har spist blomster og kjøpt klær til kilo-pris

 

Lite ante jeg litt groggy på mårran i dag at jeg skulle spise blomster og kjøpe klær til kilo-pris!

 

 

 

Travet avgårde gjennom de samme gatene for å finne Desgual-butikken min. Den ortodokse katedralen var om mulig enda finere i overskyet vær. Gullet syntes enda bedre enn i går..

 

 

Joda…fant Desigual-butikken min. Mye fint der, ingenting Desigual så vidt vi kunne se og faktisk ingenting som fristet veldig..

 

 

 

Så det var altså ingen Desigual-klær til kilo-pris 😀 Men en helt annen butikk. For et fantastisk konsept. Brukt-butikk, med massevis av morsomme varer. De var hengt etter type vare i butikken, bukser der, skjørt der, armløse gensere der, trekvart erm der osv.. Og vi prøvde til vi ble svette og varme. Mye fint og mye som ikke passet på kroppen..

 

 

 

 

Ikke akkurat en kilo med klær, men en kjole fant jeg da. En kjole full av sommerfugler…Bombe! 😀
Og med den i posen trasket vi opp på en takterasse, hvor de selger drinker og mat med urter og blomster i.

 

 

Spiste jordbærkrem med jorbær i , marengs og rose-saus. Og en frisk blomst i tillegg. 

 

 

 

Jeg spiste blomsten også! Smakte….vel…smakte egentlig BLOMST! 😀

 

 

Og her er kjolen full av sommerfugler! Svart med fargesprakende sommerfugler. Til 70 kr 🙂

 

 

 

#klær #shopping #kjole #mat

8 kommentarer

Siste innlegg