Hurra for oss, hver eneste dag!

 

I dag er det min dag!!

Nei…jeg har ikke bursdag. Men det er jo 8. mars og kvinnedagen. Og ja…jeg er jo både kvinne og jente, altså MIN dag… 

 

 

 

 

 

Og jammen er det verdt å feire litt hver eneste dag! Så det gjør jeg, det er altså ikke bare I DAG, som er min dag..For jeg er kvinne/jente hver dag jeg!! Jammen viktig å feire at man er den man er, og sette fokus på hvor viktig man er. Både i dag, i morgen og i går.

 

Og kjempe litt for det du tror på.. Gjør det HVER dag! Det funker best. Og det viktigste er å kjempe for likeverd, ikke at man blir LIKE. Det er min mening. 

 

Det er fint å være SEG, det bør man få fortsette å være og bli verdsatt for det 🙂

 

 

Feirer du litt og kjemper for viktige saker 8. Mars? Og ellers?

 

 

(Dette er en liten påminner om å feire seg selv litt, igjen… 😉 Både i dag, i morgen og alle andre dager)

 

 

#likeverd #kvinnedagen

5 kommentarer
    1. Feire seg selv dagen er fint! Vi er jo heldige som bor her vi bor, og 8.mars er en fin dag å tenke på det. Men klart vi skal feire oss selv hver dag! 🙂 Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg