Hypermobile Frodith strekker seg mot skyene…

 

Akkurat som jeg ikke var tøyelig nok!
Jeg mener…jeg har jo hypermobile ledd.. Det vil si at leddene går omtrent i alle retninger, og jeg kan bruke rare stillinger og retninger på ledd og lemmer som “party-tricks”. Hvis jeg hadde gått på fest da.
Men jeg synes tydeligvis ikke dette er NOK. For i dag tar jeg turen på “Body-balance-“-time på treningssenteret, for å får strekt lemmer og ledd ENDA litt mer. Timen inneholder mye strekking og tøying etter det jeg kan forstå, så jeg kommer nok tilbake et hode høyere og armer som kan røre skyene om jeg vil.

 

 

 

Dette blir spennende!
Yoga-matte er kjøpt, og kroppen er klar i alle fall 😉

 

 

#trening

 

6 kommentarer
    1. Herlig tegning…. 🙂 og jeg har ikke sånne ledd – og på yogatimen forrige uke var jeg veeeeldig stiv….! Spent på ny time på tirsdag altså! Klem <3

    2. Jeg husker en tid hvor jeg selv hadde sånne ledd…, men den tiden er over. Har begynt å starte dagen med strekkøvelser og lette vekter nå, og det er litt vondt men også veldig godt. Lykke til med øvelsene i dag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg