I full gang med shopping og sjaaampanje!

 

 

Utrolig hva litt shopping kan gjøre med formen! Fra en litt småsnufs Frodith i dag tidlig… Gjennom en togtur…

 

 

Fikk goodiebag og gave av Mammaen til Lille Supermann ❤️

 

 

 

Fine Gøteborg!

 

 

På grafitti -jakt… (Bilder senere)

Til den noe omtalte shoppingen..

 

 

Grafitti -klær?? Vel.. jeg har aldri lagt skjul på at jeg er en liten hippie 😁

 

Alt dette gjorde godt! Med verdens beste Supermann-mamma ved min side blir livet ganske så fint ❤️

 

 

 

6 kommentarer
    1. Gøteborg er en fin by – for x antall pr siden var jeg der på noe som het Gøteborgkalaset. Kort sagt fest på brygga med dansband og det som hører til. Ble litt for mye av det våte for min del – en anna sak jeg lar ligge her. Håper dere har noen fine dager i den byen. Det er en stor by med mange muligheter. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg