Jeg er vel ikke noe miljøsvin vel!

 

 

Jeg er nok kanskje ikke flinkeste jenta i klassen på miljøsiden.. Må innrømme det. Kan ikke være flinkest i ALT… Blæh!! Men jeg har i alle fall bestemt meg for å gjøre NOE for å bidra, samtidig som det gleder meg 😀
Som du vet er jeg rimelig glad i å kjøpe klær. Ikke så veldig på å kjøpe ting til hus og hjem, og jeg EIER jo ikke et eget hus og hjem en gang… Men altså klær…de liker jeg å kjøpe.

Men så har du jo det da, at det ikke er spesielt bra å kjøpe alle disse klærne for miljøets del. Og hadde jeg vært skikkelig flink så skulle jeg vel bare gått med det jeg hadde til det falt av meg.. Det kommer jeg nok ikke til å gjøre. Jeg har derimot begynt å kjøpe nesten alt av klær brukt. Det er skikkelig moro. Og med nytt inn, så må noe UT. Sånn er det med trang leilighet med bare et vanlig klesskap…

I stedet for å kaste, som jeg har gjort før…(svinet), så har jeg nå opprettet konto på “Rewear” på Grønland, og skal dit i morgen for å henge opp klærne mine slik at noen andre kan kjøpe dem og kanskje ha glede av dem en liten stund… 🙂 
Det fungerer sånn at jeg leier en “bås” og så står det andre folk i butikken og selger. Hvis jeg er heldig kommer det penger inn på konto…

 

Her er et par-tre plagg som jeg skal henge opp der i morgen…

 

 

 

 

 

 

 

Dette blir spennende!!

 

Har du prøvd å selge klærne dine før? Hvor?

 

 

 

Les gjerne også Sommervibbene jeg hadde på mårran i dag…

 

 

 

#rewear #mote

16 kommentarer
    1. Det var smart! Jeg har lest om konseptet, men tror ikke det er noe sånt på disse kanter 🤔 Finn.no er mye brukt vet jeg. Det eneste jeg har gjort er å levere poser til H&M og få 10% rabatt på neste kjøp. Da kan man levere klær som ikke er hele også. Men jeg burde absolutt solgt mer altså, for er mange klær jeg bruker altfor sjelden.

      1. Ja, når jeg ikke bruker dem så er det best 🙂 Fint med noe man kan gi bort gratis også, men jeg tenkte nå at jeg kan prøve meg litt på salg også. Hvis dette er noe jeg liker, så fortsetter jeg 🙂

      1. Ja, Fretex har mye spennende synes jeg. Etter jeg har begynt å kjøpe brukt synes jeg ALT kjedebutikk-kjøpt er skikkelig kjedelig 😮 Kanskje vi får se hva du kjøpte? En liten photoshoot?

      1. Håper veldig på det 🙂 Og at jeg i alle fall dekker utlegget rimelig fort, og så skal jeg fylle på litt hvis det går unna 🙂 Tror den ligger bra til, butikken, så det skulle være muligheter 🙂

      1. Jeg er veldig spent 🙂 Hvis jeg ikke får solgt noe blir det jo bare utlegg, men må se hvordan dette fungerer så blir det sikkert mer 🙂

    2. Så spennende. Dette høres artig og bra ut. Jeg har vært inne i en lignende butikk på Sæter, men har ikke levert klær der for salg. Men kjøpte ei jakke der en gang. Jeg har solgt på Finn.no og på garasjesalg🤗

      1. Ja, jeg har vært på den på Sæther også, men fant ut at Grønland sikkert er mye mer mitt “klientell” 😀 Og at det ligger mer midt i smørøyet for hvor det er mye folk forbi 🙂 Håper jeg får solgt noe 🙂 Finn. no er lurt da 🙂

      1. Ja, veldig 🙂 Skal ned å henge opp i morgen. Og nå har jeg skjønt greia i alle fall. Fikk hjelp av ei jeg jobber med til å finne ut av ting og tang for registrering, så nå KAN jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg