“Jeg feirer ikke bursdagen min..” (ha-ha)

 

“Jeg feirer ikke bursdagen min noe særlig jeg….” Jeg sier vanligvis det, hvis noen spør. Og jeg tror på det, akkurat i det jeg sier det… Men jeg juger virkelig så det renner av meg EGENTLIG, eller tøyer sannheten litt eller noe.. Kommer an på øynene som ser..

Nei…jeg har nok ikke fest, ber inn 50 av de “nærmeste vennene” og holder det gående til kl 5 om mårran. Jeg har nok ikke slik bursdagsfeiring nei… Men jammen feirer jeg litt allikevel..

(bildet er fra 17. mai, for i dag ser jeg ut som en “dass”..)

 

Jo.. det var dette med feiring.
Lørdag som jo var dagen min, feiret jeg med Karidansen. 

I DAG har jeg vært ute med bestisen, Anna -Lena, og hun spanderte middag på indisk. Deilig mat:  Lam-tikka-masala. Og på et nytt sted. Alltid gøy med nye restauranter. Jeg som spiser så mye ute trenger jo litt å velge i blant 😀

En fin måte å starte uka på kjente jeg.

 

 

Det beste selskapet <3

 

 

Og fine ting på veggene

 

 

På jobben hadde jeg fått masse  små-godis av verdens beste kollega..

Av min venn Oslopadda fikk jeg tur på kafe, med smoothie, kaffe etc, en ettermiddag, AKKURAT når jeg vil 🙂 Det betyr jeg kan jo gjøre det i MORGEN f eks.. Så har jeg feiring hele uka til ende. For fredag skal jeg feire med søsters i Karlstad..

Og av Hr Frodith har jeg fått penger så jeg skal gå å kjøpe meg noe FINT!! Og det vil jeg jo gjerne 😀

 

 

 

Jupp! Jeg feirer visst bursdager jeg også ;-D 

 

 

#bursdager #feiring #indisk #restaurant #

10 kommentarer
    1. SÅ GLAD EG BLIR når eg hører at du feirer litt 😀 for en deilig uke du har hatt og fortsetter å ha <3 klememrier <3

      1. Å ja, feirer på min måte vet du 🙂 Skallebank i dag, ikke noe deilig, men jeg overlever nok denne dagen også 😀 klemmer til deg <3

    2. Det er mange måter man kan feire på, for min del er kanskje en liten reise tingen og litt kultur. Passer som regel på en eller annen måte en fin opplevelse.Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg