Jeg har vært “en skygge av meg selv” i det siste..

 

Jeg har vært “en skygge av meg selv” i det siste, uten tvil…
Men i dag kom sola, så da la jeg det hele bak meg. Helt bokstavelig 😉

 

 

Når man blir satt litt ut av spill, enten fysisk (som jeg ble) eller psykisk, så er det ikke så moro å “leke”. Man klarer det faktisk ikke. Jeg har vært “lenket til sofaen” i de siste ukene, men i dag i sola, på vei hjem fra jobb for å finne sofaen igjen, prøvde jeg meg på noen aldri så små sprell…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg elsker å ta skyggebilder. Det får fram lekenheten og kreativiteten i meg.  Og jeg rusler rundt og finner på nye måter å lage skygger på. 

 

 

Liker du å ta skyggebilder?

 

#skygger #foto

6 kommentarer
    1. Skyggebilder er fint! Og det er sant – er man ute fysisk (deg) eller psykisk (meg), så er ingenting morsomt! Men snart kommer det tilbake her også…. og da…… blir alt møe bra! Klemmer <3

      1. Jeg likte det første selv, jeg har tatt et litt liknende før også. Det er noe med at man ikke ser hvilke bevegelser jeg gjør på EKTE, men man ser det i skyggen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg