Jobber så svetten spruter- med kunstnere og paparazzier rundt øra…

 

Ja, nå kan du tro jeg står på her…Står på hodet her nede i “Galleri Frodith”, og jobber så svetten spruter for å få alt klart til i morgen..

 

 

Vasker og pusser, og gnir og henger opp…”Kjolen” er ferdig…så det er bare å få utstillingsrommet i orden liksom… Og siden det var en stund siden siste utstilling så var det RIMELIG støvete her nede…

Hvis du ikke har fått med deg hva som skal skje i morgen, så finner du invitasjonen HER

 

Da sees vi i morgen…jeg får stå på litt til… Og du, hvis du kjenner noen som liker utstillinger, så bare tips dem om “Galleri Frodith”.

 

——————————————————————————————————————————

 

Og DU…. det er forresten ikke for sent å gjøre klart et bilde til utstillingen. 
Det kommer fremdeles kunstnere på døra her…. 

 

Siste som har lagt ut er : Heidisverden.blogg.no. Gå inn og se! 

 

Og så får du se bilde hennes igjen her hos meg i morgen. 

 

Her er utfordringen, som fører til “plass” i “Galleri Frodith”: 

 

 

UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da 😀 ) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

 

Så altså: -Har du klart et bilde før klokka slår 24 i kveld, og jeg blir forvandlet til en padde, så er du med i utstilingen i morgen tidlig.
Så…nå bare fortsetter jeg her nede i galleriet, vasker, henger opp, tar i mot kunst, samtidig som jeg jager paparazzier som har fått “nyss” i at det er utstilling i morgen 😀

 

 

#utfordring

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg