Klar for Bergen- håper “hun” er klar for meg!

Jeg er klar som et EGG!! Etter å ha sovet fra 23 i går, og helt til kl 8 i dag, var jeg SKIKKELG gira for dagens opplevelser. Hotell -livet gir en ekstra piff på batteri-oppladningen. Jeg sover aldri lenger enn til 6, så jeg har overladet batteriene mine 😀 

 

Gjaldt å få i seg litt frokost, for dagen i dag vil garantert kreve litt energi..Egg, bacon, grønnsaker og litt kaffe må til. 

 

 

Og med energien inntakt fortsetter jeg ut i verden. Dette er dagenes antrekk. Eller det er LITT jug… for jeg skal ikke ha dette i kveld.. Men det er formiddagens antrekk….

 

 

Så da kan du kanskje gjette hva jeg skal? Hva er det for slags aktivitet jeg skal bedrive på formiddagen/dagen? Og hvor?

 

Så da er jeg klar for Bergen, og håper hun er klar for meg! Ja..for det ER en “hun”, er det ikke?

 

 

#bergen #opplevelserr #energi

 

 

6 kommentarer
    1. Bergen er nok klar ja….og det ser ut som at du har tenkt å utnytte alt av Bergens spreke muligheter ♥
      Kos deg ♥ Klem

    2. Jeg tror du skal opp på Fløyen og muligens gå den ene eller begge veier, sammen med Kjersti og Bonnie? Ønsker deg en super dag, og noe sprekt skal du nok uansett!

      1. Bergen er nok ingen «hun». Husk at Bergensere bare har hankjønn og intetkjønn – ingen hunkjønn. Vi sier «en jente, jenten» . Håper du koser deg i hvert fall. Gleder meg til å se hvilke planer du har. Klem fra Italia <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg