Krølltopp snart på farta igjen!

 

Hei og hopp! Her er det pakking på gang. I ettermiddag setter vi snuten hjemover igjen. Det har vært noen herlige dager. Kost oss både med shopping, byvandring, og den ellers gaaaanske så lange vandringen over vidda fra Ulriken til Fløyen.

Jeg har fått krøller som vanlig. Det skjer i våte omgivelser. Nå har jeg bare gitt etter, gidder ikke prøve å rette det en gang. 😀

 

 

Turen over vidda krevde sin kvinne. Jeg har vondt omtrent hele veien fra hodet og ned i føttene i dag..  Eller….armene er forresten ikke så verst.. 😀 

Nå blir det litt shopping før toget går tenker jeg. 7 timer på toget. Litt bilder blir det nok før avgang også.

 

Snakkes!

 

 

11 kommentarer

    1. Shopping, byvandring og fjelltur høres ut som en perfekt kombinasjon. 🥰 Takk for at du har delt bilder, veldig gøy å se! Kos deg resten av tiden i Bergen! Trist å dra igjen, men det kommer nye muligheter til besøk 👍

      1. Takk 🙂 Og nå er jeg jo hjemme igjen 😀 Tar litt tid med svar. I hverdagen pga travel på jobb. Og nå pga var jo på ferie 😀 Vil ikke sitte med nesa i skjermen med søster på rommet også. Ikke så hyggelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg