Likheten mellom Vamp, In August og Tommy Tokyo

 

Kan du ikke tenke deg noen likheter?

Vel…for det første er de alle band da. Men av ganske så forskjellig art vil jeg si. Musikken er overhode ikke like, og av utseende er de VIDT forskjellig.
Men…en ting har de felles: De var heftig samtaleemne under juletimene hos oss julaften.

 

 

Vamp-billett ble julegave til søsters!! Den gaven som jeg gledet meg sånn til å gi til henne. Vi skal så klart gå sammen på den konserten. Og det er i juli, i Kragrø!! Deilig å ha noen fine planer. Noe å glede seg til. Søsters ble kjempeglad. Vamp er et knakende flott konsertband!

 

 

(bildet rappet hos søs )

In August-billetter ble gave til nevøer og til Karidansen. Så 19. januar skal vi på konsert. Og hvem er så In August? Det er jo bandet til Lady August så klart. Min “adoptivsøster” 🙂 Hun driver forresten og gjør det ganske bra som kunstner også om dagen. Les hos henne.

 

 

 

Så var det helten min da. Tommy Tokyo. Mannen med det røffeste utseende, de følsomste melodiene og de mest meningsfulle tekstene Jeg har jo vært litt lei meg da jeg leste at han hadde lagt opp. Eller NED….eller hva du vil.. Men i samtaler og litt googling på julekvelden fant jeg og nevø ut at han jammen meg har startet opp igjen. Og har konsert i Fredrikstad i april. Og VI DIT så klart!!
I tillegg oppdaget jeg at han spiller ute i kulda, en liten stiv halvtime, i Spikersuppa den 29. desember. DET skal jeg hvert fall få med meg!!

 

Skal du på noen av disse konsertene?

 

#musikk #konserter #julesamtale

10 kommentarer
    1. Å så koselige gaver å gi – og få…. vi skal ikke på noen av disse, men på Hanne Boel, Åge Alexandersen osv på festningen i Halden i juli <3

    2. Herrrlig 😀 Gleder meg såååå til å treffe alle dere og klemme deg flat sidelengs såklart 😀 <3 Du er et skikkelig konsertmenneske du søs <3 stoooor god klæm <3

    3. Nå fikk jeg lyst til å ta meg en tur til Spikersuppa den 29. Har jo hørt litt på Tommy Tokyo på nettet (Etter din anbefaling). Gleder meg til den 19. Ikke ofte jeg er på konsert! <3

      1. VI kan møtes der å se på han!! Jeg har ikke avtalt med noen ennå 🙂 Han er så flink 🙂 Nei, jeg er ikke SÅ ofte jeg heller 🙂

    4. Og da er du i ferd med å fylle opp neste halvår..hehe.. Koselige opplevelser og bra musikk det her.. Jeg skal ikke på noen konserter om det ikke blir noe helt spontant 🙂 Hyggelige gaver å få og gi det her… Klem fra meg <3

      1. Ja, jeg synes det er hyggelig å gi bort sånne ting, og gjerne være med selv også da 🙂 Koselig å ha noe å glede seg til 🙂 Håper du har en fin dag også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg