Med “Minmatgaleverden” i en matgal verden…

 

 

Vel… SÅ matgal er den kanskje ikke…Men vi har i alle fall spist utrolig mange ganger i dag. 
Ikke så MYE på hvert sted, men det vi har gjort stort sett er å shoppe OG spise. 
Vært på 4 forskjellige kafeer ja, hvis du har telt etter… 

Cultivate: Havrepudding
Delicia: Pasjonsfrukt-mousse-kake
Eftir: Havrekjeks 

Og så…til slutt: Rebell: Spiste kylling, grønnsaker og cashew. Asiatisk rett.

 

 

Eftir i jungelliknende omgivelser..

 

 

Rebell i litt mer “gale” omgivelser… 

 

 

 

Fikk til og med fart på shoppingfoten etter hvert.. 
Kjøpt to kjoler og en bluse. Våren er i anmarsj, helt klart. 

I morgen er det kultur på programmet, så jeg farger håret for å matche bildene til Pushwagner 😉

 

 

9 kommentarer
    1. Som jeg koser meg i fineste Oslo-byen med verdens beste bloggvenn<3 En helt fantastisk dag med masse god mat, grenseløs shopping og det aller beste, gode opplevelser og spennende omgivelser!

      1. JA, dette var en SÅ fin start på påsken. Koste meg VELDIG i går sammen med deg 🙂 Og gleder meg til i dag også <3 Godt med venner som man bare er HELT på nett med igjen, selv om det er året siden sist man så hverandre 🙂 KLem <3

    2. Dere to altså ♥♥
      Jeg sliter med å følge dere i matveien må jeg innrømme. Og det er fordi matlysten her ikke er den beste. Men kjekt å se at dere koser dere, og får shoppet, og vært i lag. Sånne dager er gull verdt ♥
      ♥♥♥

    3. Hørtes ut som en herlig dag! 🥰 Shopping og besøk på ulike spisesteder hører med når Kjersti er på besøk! 🛍️ 🍲 Kos dere videre og ha en fortsatt fin påske begge to! 🐣🐤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg