Nå husker jeg hvorfor jeg ikke trener…

 

Ikke rart jeg sluttet med all(!) den treningen vel… Når det dukker opp så mange hindringer…som stadig ber meg om å la være..

 

 

-Jeg har ikke joggesko som er bra nok…må få tak i nye først..

-Det er IKKE sunt for kroppen å løpe eller gå for mye på asfalt og det er jo HER jeg bor…

-Jeg får varmeutslett på halsen…og det er jo IKKE bra!

-Det er dårlig gjort overfor de som IKKE kan trene hvis jeg skulle sette i gang…

-Jeg har ingen å trene sammen med

-Jeg rekker det ikke

-Da må jeg vaske håret etterpå, og det ødelegger håret å vaske det for mye

 

 

Ja…jeg kan egentlig bare fortsette… 😉

 

 

Har du mange grunner for IKKE å trene?

 

 

 

#trening #holdning

6 kommentarer
    1. He, he, ja finnes mange grunner. jeg prøver pliktskyldigst å trene litt muskeltrening hjemme men innrømmer at jeg ikke har vært på treningssenteret -som jeg betaler for, på aldri så lenge…

    2. styrketrening har jeg 1 gang i uken ,så får vi se til høsten om fysioterapauten vil ha meg tilbake,hvis ikke blir det dårlig med styrketrening er jeg redd,har ikke kustus nok til å trene alene

    3. Jeg foretrekker å gjøre noe nyttig eller morsomt som innebærer fysisk aktivitet, – så dermed blir det dårlig med trening for å trene. Likevel bruker man jo kroppen, – f.eks. å gå tur eller klippe plenen fremfor å gå på ei tredemølle (selv om det å gå på ei tredemølle på et kjølig treningsstudio muligens hadde vært å foretrekke i disse dager…)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg