Noe av det var jo sant sa jeg!

(arkivbilde)

 

La ut noen løgner og sannheter i går. HER. Noen av sannhetene blir litt mindre “utrolige” med en liten forklaring 😂

Hvis du lurer på svarene så er kommer de her:

 

1) Jeg intervjuet Øyvind Blunck til et skoleprosjekt i 9. klasse, og han var ikke VEEELDIG kjent ennå 😉 Så altså SANT dette

 

2) Jeg har aldri hoppet i fallskjerm, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det noen gang heller. Verken over Aker Brygge eller andre steder 😂 Altså LØGN

 

3) Jeg VAR sammen med han som spilte Rolf Espevoll i “Hotel Cæsar”. Ååå, gjemte jeg å si at det var før han ble skuespiller? Altså SANT

 

4) Jeg var aldri”Det Nye-piken”. Modell-leken startet først etter jeg var fylt 45. Altså LØGN!

 

5) Jeg HAR raftet stående på en bambus-flåte i en elv i Thailand. Fryktelig skummelt! Jeg var 25. På arrangert tur. Guidene bygget flåtene rett før vi satte utfor. Jeg fikk en “styrepinne” i hånda, og 6-7 personer var plassert på flåtene. Jeg ville bare sette meg ned å gråte, men ned strykene kom vi, alle sammen faktisk. Uskadd.. Altså SANT.

 

6) Å ja.. stakkars mamma måtte presse ut en diger Frodith på 5,5 kg 😯 Altså SANT

 

Bra gjettet av dere som prøvde!

 

 

 

#løgn #sannhet

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg så innlegget ditt, men glemte helt å svare. 🙈 Jeg husker det med nr 1, 3 og 6, men flåteferden har jeg ikke hørt om før. 😊 Spennende! 👏

    2. Festlig. Jeg hadde visst hørt før at du hadde vært kjæreste med han Rolf, men at du raftet hadde jeg aldri trodd! Du er da så tøff! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg