Også på en kjole-fredag til og med!

 

Noen ganger blir jeg overrasket. Gledelig overrasket. 
Jeg mener…Jeg stod helt i sine egne tanker i dag…

 

…og plutselig kom et vilt fremmed menneske bort til meg og sier med høy stemme:

“Hei, du, den kjolen din er skikkelig fin!”

Jeg ble skikkelig overrasket, men aller mest glad! Ukjente folk sier sjelden sånt. De tenker det kanskje, men sier ingenting. Og da aner jeg jo ikke om det er andre enn meg selv som synes jeg er fin

 

 

Jeg blir jo skikkelig glad i sånne fargerike kjoler. 
Kanskje hun ble litt glad hun også. Fordi hun elsker kjoler, sånn som meg. Og fordi hun elsker farger, sånn som meg. Kanskje…

 

 

 

I alle fall gjorde hun meg glad med komplimentet hun ga meg! Et kjole-kompliment og det på en kjole-fredag til og med! 🙂 

 

 

16 kommentarer
    1. Jeg har hatt kjole på jobb siden midten av mai. Jeg slang litt med leppa og vips så blir det kjole fram til høsten. Det har blitt litt påfyll i kjoleskapet i sommer, for jeg hadde ikke så mange å velge i. I bunn og grunn er det din fortjeneste som promoterer kjolefredag gang på gang. Man blir jo fin i kjole 😊

      1. Så fint kjole-fredags-tanken kunne inspirere til litt påfyll i skapet 😀 He-he. Ja, man BLIR jo det 🙂 Og man blir litt glad av å svinse rundt med kjole 🙂

    2. Så fint at du delte, ble skikkelig glad på dine vegne! Kjolen din var både fargerik og fin og det er virkelig en sommerkjole med alle blomstene på 🙂 Altfor sjelden fremmede gir slike gode komplimenter til hverandre 🙂 Så la oss bli flinkere til det! Fortsatt god ferie og vi venter i spenning på å se resultatet av dine kommende fotooppdrag 🙂

      1. Ja, jeg prøver å huske på det selv også, å si når jeg tenker det om fremmede folk 🙂 Mulig jeg får tid i dag til noen fotooppdrag 😀

    3. Kjempekoselig da 😍 Så kjempenydelig, fargerik og fin kjole 😍 Det gleder jo andre når man gir fremmende komplimenter, og kanskje det burde vært noe jeg kunne ha vært flinkere til 😊

      Ønsker deg en superfin fredags ettermiddag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Det er så fint å få kommentarer fra vilt fremmede. Nå kan jeg ikke huske st jeg har fått det selv, men har gjort det mange ganger til andre. Og det gjør meg glad å se hvor positivt overrasket og glade de blir. 🙂
      Og kjolen er fargerik og flott, og den er deg 😍

    5. Så koselig. Hun hadde faktisk rett. Nydelig, fargerik og fin kjole. Vi burde alle bli flinkere til å gi komplimenter til fremmede også, og sjølsagt ikke minst kjentfolk/familie vi har rundt oss🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg