Selvbetjening på “Det Glade Hjørnet”…

Heisan…

Ja..nå har jeg rett og slett bare satt meg ned her inne… 😀 Så du får bare betjene deg selv…

 

 

 

Du har kanskje fått med deg at jeg var litt sur og gretten og fri for “piff” i dag tidlig. Sånn er det bare noen ganger. Og kanskje LITT oftere nå, siden livet er blitt litt annerledes for en periode.

 

MEN…dagen har absolutt ikke vært bare grå og fæl, selv om jeg begynte ut ganske ille… Etter hvert tok den seg opp, og nå er jeg ca på mitt vanlige igjen. Og i morgen er jeg HELT sikkert som vanlig 😉

Så her er det jeg har hatt å glede meg over i dag. Det er jo det som er viktig med denne Cafeen, å fortelle om de gode stundene: 

 

-Jeg hadde et koselig nett-møte sammen med gode kolleger. Som gjorde at jeg skjønte at jeg ikke er alene om disse følelsene.

-Jeg har lært meg LITT mer om redigering, og har prøvd litt hvordan jeg skal filme med Salt og Pepper 🙂 

-Jeg har truffet og gått en liten tur, med avstand så klart, med bestisen min. DET var godt det!

Så, hva har du opplevd av hyggelige ting i dag? 🙂

 

 

#cafe #glede

10 kommentarer
    1. Har hatt et par skikkelig drittdager/netter jeg. Men i dag var jeg oppegående igjen! 😊 Lang tur i sola, med Jonas selvsagt! Men blir veldig mye alene-tid nå. Trodde ikke det var mulig å være mer alene enn jeg normalt var… men da tok jeg feil.

      Håper søvnen den snart blir litt mer normal. Hva nå det betyr. ❤️

    2. Takk for tilbud om kake i dag også. Nam. Hjemme for det meste. Kun turer ut med Barney. Er pensjonist, så jobber ikke. Slipper å være vikar på apotek, selv om det hadde trengtes! Nok å drive med inne. TV, blogging, Facetime med familie, melder med venner. Avisa på nett. Går foreløpig greit. Ikke brakkesjuken enda 😉

    3. Jeg er nok litt for sent ute til kakebordet tror jeg, for så innbydende som de så ut er de nok revet bort alt. Disse nettmøtene med kollegene er gull verdt. Vi hadde et tidligere i dag, og fikk diskutert diverse temaer og vært sammen en stund 😊

    4. Åååååå, det der ser helt ut som napoleonskaker! NAM 😀 I dag har jeg gjort nix men nå skal jeg ta meg et langt godt bad og det er deilig. Håper dagen din blir super søs <3 klemme 🙂

    5. Det går opp og ned, for jammen er denne koronatiden utfordrene og annerledes. Jeg savner mine og alt annet plutselig, og så går det bra en stund igjen. Godt vi kan komme inn her på kafeen og bare sitte stille. Jeg tok med resten av eplekaken jeg bakte i går, og det er fortsatt en diger bit igjen til deg Frodith! Klem 🙂

    6. Ja det er spesielle dager nå for tiden, og forstår godt at det blir lange dager for alle som ikke kan gå på jobb. Håper at det blir bedre tider etter påske 😃💙💜❤️💛

    7. Så deilig å finne ut at andre har det på akkurat samme måte! 🙂 Jeg hadde en fin dag med guttene i går, vi gikk tur opp en bratt bakke, og siden det blåste sånn blåste frisbe`en til Bonnie bort. Men det var veldig koselig. Nå må jeg løpe på jobb 🙂

    8. Takk for det, tar gjerne en kopp kaffe og noe jeg kan bite i før jeg drar på jobb. Det er korte uker for tiden. Vi er delt opp i 2 lag og mitt lag jobber 3 dager denne uka 2 neste uke. En grei sak når det er som det er nå for tiden. Ha en fin dag.

    9. Jeg har hatt en ganske effektiv dag på jobb – for første gang på lenge! Og selv om alle reglene blei forlenga idag, så blei det iallfall ikke iverksatt noe enda verre…… det må være positivt kanskje! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg