Når piffen går litt ut…

Av og til kan jeg føle meg veldig fin….

 

Nesten som en fin og fargerik ballong…

 


Jeg svever der oppe….velfylt, fargerik og fin…Blåser med vinden…..

Men noen dager er det som om noen stikker hull på en liksom….

 

 

Og det begynner å sive luft ut…. Man blir litt pfffff….slappere i fasongen….

Til man er ganske så slarken….og  nesten HELT uten piff…..

 

 

Ja-ja….Da får man bare ligge der litt da….. Og hvile…

Og etterhvert få på plass en teip-bit eller plaster eller noe…

.Og satse på å få litt form på seg igjen etter en pust i bakken…

 

 

 

#livet #hverdager #coronaboblen

9 kommentarer
    1. Jeg tror det er mange som føler at piffen er borte akkurat nå… jeg føler meg helt tygd på igrunn… Hmmm …. håper du finner tilbake piffen din! klemmer <3

    2. Fint skrevet og illustrert. Ja, når lufta har gått litt ut av balkongen er det tid for å reparere og rekreere på den måten som kjennes best.🥰

    3. Jepp, akkurat sånn føles det iblant. Håper du finner et solid plaster så ballongen kan sveve høyt der oppe igjen, – tror jeg trenger det også. 😊

    4. herlige tegninger som illustrasjon, frodith <3

      Ønsker deg en god tirsdag – og gode dager fremover – og håper piffen siger på <3 styrkeklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg