Siste sprell og luksus før jeg finner fjellets ro…

Ha-ha…Du tror ikke helt på den liksom?

Både det med NULL luksus og null sprell, OG at jeg bare skal vandre rundt i stillheten der oppe i fjellheimen? Vel..Litt sant er det. Vi skal bo i leilighet, lage mat selv. Jeg lengter faktisk etter litt stillhet og ro nå. MEN…det er jo restauranter på Fagernes også, jeg skal ikke bo MIDT oppå fjellet!

Det blir mindre lange kjoler og prinsesse-kroner, DET vet jeg. Vanskelig å labbe i fjellet med dem. Men det kan jo hende det blir noe sprell på min egen fjell-aktige måte? Eller hva tror du? 

I alle fall fikk jeg på meg god-kjolen og gikk på restaurant med Hr Frodith i kveld. 

 

 

Restauranten heter Sudøst. 
Det er asiatisk mat. Altså mat fra Asia. Og hva vil det si? En kombo av litt forskjellige smaker fra Asia. Ikke ren vietnamesisk, ikke ren kinesisk eller thailandsk. Ikke ren indisk. Men en kombinasjon av alt nærmest. Nydelig mat i fine omgivelser. 

 

 

 

 

Glemte nesten å ta bilde. Sulten og ivrig. En fantastisk saus til denne retten. Man sitter med smakene i munnen lenge etter man er ferdig med måltidet. Hjernen husker det liksom. 

 

#mat

9 kommentarer
    1. Ser nammis ut! Alt til sitt bruk 😊 Jeg har til gode å møte noen med prinsessekrone i fjellet! Men det er en første gang for alt… 😉

    2. Ser nammis ut! Alt til sitt bruk 😊 Jeg har til gode å møte noen med prinsessekrone i fjellet! Men det er en første gang for alt… 😉

    3. Dette så ut som et nydelig måltid mat. Mange forskjellige smaker..nam…
      Du får kos deg på tur på fjellet 🙂 i kjole og sandaler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg