Snart på vei til utlandet…

Ha-ha…Høres eksotisk ut, ikke sant?

Skal bare så vidt over kommunegrensa i natt da… Til søsters. Men SÅ….i morgen…DA drar jeg til utlandet da!!
Skal på god, gammeldags Harry-tur. Gleder rumpa av meg!

Har jo ikke tatt sånn Harry-turer på år og dag. Men NÅ altså 🙂

 

 

 

Kjenner på vårfølelsen også. Inni meg. Sola skinner, jeg svetter i dunjakke, og sommerfuglene i magen er liksom klare for litt flaksing snart kjenner jeg. Jeg føler meg blid, glad og rimelig “snill”, som jeg ofte blir når jeg har det bra. 
Livet er ikke så verst akkurat nå. Og jeg vet å sette pris på det <3

 

Har du vært på Harry-tur i det siste?

 

Vær med å gjette på løgnene og sannhetene mine HER

 

 

#livet #tur

7 kommentarer
    1. Gooood Harry-tur! Ikke si det til noen, men jeg har ikke vært på Harry-tur på 20 år – av en bestemt grunn…. men den kan vi ta en annen gang, for den er ikke grei lissom….! Nyt turen <3

    2. God tur til Sverige jeg har ikke vært i Sverige eller annet utland på 15 år, og det er lenge siden sånn er det bare.

      Kos deg med søster og harryturen i morgen.

      Klem fra meg til deg.

    3. Høres koselig ut med en Harrytur. Regner med det blir litt innkjøp 😊

      Var på Harrytur til Sverige i november før de stengte ned igjen, men har planer om en tur i begynnelsen av april.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Høres koselig ut med en Harrytur. Regner med det blir litt innkjøp 😊

      Var på Harrytur til Sverige i november før de stengte ned igjen, men har planer om en tur i begynnelsen av april.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    5. Åh, det blir moro da! 👍 Vi var på harry-tur i november, akkurat på et tidspunkt hvor det var åpne grenser og null testing. Kos deg hos søsters og på harry-tur! 🥰🛍️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg