Tid for “mentale foldeskjørt og innbilte perlekjeder” igjen

 

 

Jepp…da er det tid for “mentale foldeskjørt og perlekjeder” igjen…

Hva det er?
Det er den mer formelle delen av jobben min. For det er jo ikke sånn at jeg virkelig HAR foldeskjørt, eller perlekjeder for den saks skyld.. Neida, som regel har jeg jeans og t-skjorte jeg, også når jeg reiser ut på disse møtene med rektorer rundt omkring på Østlandet. Det er mer et BILDE PÅ hvordan jobben kjennes. Litt stivere, litt mer formelt, møter med ukjente, litt mindre Frodith.

 

Men den har blitt greiere denne delen av jobben også. Den som gjorde meg søvnløs for noen år siden. Den som fikk sommerfuglene til å flakse kraftig at det nesten vistes på utsiden av genseren. Den delen av jobben er nå plutselig blitt HELT GREI. Kun noen små, slappe sommerfugler en times tid før møtene, det er alt som er.

 

Og det er jo egentlig godt det, for denne uken skal jeg på flere sånne møter 😉 Det blir en hektisk, men effektiv uke.

 

Hva er din plan for dagen?

 

 

#møter #formelt #hverdag

 

 

7 kommentarer
    1. Så deilig at det blir bedre, og nesten dagligdags det som før var skummelt. Enda godt vi lærer og mestrer så lenge vi lever 🙂 klemmer

    2. Rektorer er som meg og deg, og ikke noe skumle i det hele tatt.😊 Uansett hva du skal på, så er det sikkert kjempeviktig og all ære til deg.❤️Jeg investerte i nye sommerdekk til bilen idag og ellers passer jeg en litt pjusk junior som er hjemme fra skolen. Dagens gladnyhet er at vi har fått tak i en kattunge, som jeg har vært på jakt etter lenge.😻

    3. Noen ganger roer det seg ned, men jeg skjønner kjempegodt at det er slik når det er nytt og ukjent. Man føler jo av og til at man må sette seg for å roe sommerfuglene 🙂

      Jeg skal på korøvelse i kveld. Vi har to ganger igjen før vi tar sommerferie fra en kjempeherlig vårsemester 🙂 Været et kjempefint med sol og blå himmel. Kattene storkoser seg ute på katteverandaen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Alt går seg til, men skjønner godt at det er et slit når det er nytt og ukjent. Glad for at du har klart å roe ned sommerfuglene ♥

      Dagens plan er å gjøre bitte litt husarbeid, og handle litt. Og sole meg. For i dag har vi knallvær, og jeg har ikke fått solt meg på en stund 🙂

      Ønsker deg en flott dag ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg