Trenger vel ikke kirurgi jeg vel!

 

 

Jeg trenger vel ikke kirurgi jeg vel! Trenger vel ikke å skjæres i, for å bli fin og vakker… jeg har jo SNAP!.. Nei, fra spøk til litt mer alvor…

 

 

Jeg satt på kafe i dag, kjedet meg litt og var innom noen snapper. Massevis av filtre. Det kan være humoristisk nok det. Man kan jo bli hvem som helst og hva som helst. Hest, hund, katt eller bare veldig veldig vakker…

 

 

Men det er faktisk noe trist ved det også.
En ting er at man liksom må gjøre seg til noen annet enn det man er, pusse litt på fasade, for å sende bilder…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En annen ting er at noen føler de må gjøre det permanent også.
Legge seg under kniven, for å prøve å bli noe nærmest perfekt.
Og inni seg føler de seg ikke det minste mer perfekt etterpå. For det var noe der INNE som var problemet, ikke der utenpå…

Folk må nå gjøre som de vil for meg, men litt trist er det at den man ER, sånn i utgangspunktet, ikke skal være NOK liksom..

Men jeg trenger i alle fall ikke noe kirurgi!
Det får holde med den jeg er 🙂

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Helt sant!! Vi trenger ikke å utgi oss for noe vi ikke er. Vi er flotte som vi er uansett hvordan vi ser ut!!!

    2. Jeg har i alle fall ytret, og er fortsatt enig med meg selv der, at denne kroppen skal det ikke skjæres i så sant det ikke er medisinsk anbefalt av ekspertene og rett og slett for å leve. Men det kan sikkert være akkurat den grunnen noen har for å legge seg under kniven for å bli mer estetisk “riktig” også…

    3. Du er absolutt vakker uten filter! Og det er, som du sier, noe trist å se noen må fikse på mye, eller bruke filter.
      Nei, en får væra som en er…tenker jeg.
      Take it, or leave it 😁🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg