Veien er ikke lang mellom grotesk og søt og snill?

Eller?…..

I forgårs kledde jeg meg ut som heks. Og jeg kan være riktig så fæl hvis jeg vil. Hekser, og mimikken til hekser, er jeg jo kjent med… Så piece of cake. 
Heksen er fort på plass.. 
“Du ser helt grotesk ut”, sa min kollega og smilte… ” og det mener jeg som et digert kompliment” 😀 Jeg skjønte hva hun mente og er helt enig 🙂

 

Ja, vrir og vrenger man litt på seg så kan man skremme “fanden på flatmark” som det heter..

 

Men heldigvis er det fremdeles sånn at det skal ikke SÅ mye til før jeg kan se ganske så snill og grei ut også 🙂 Ansiktet i LITT andre folder. LITT annen mimikk… Så ser man bare snill og god ut.  Etter en god natts søvn, som i natt, med litt flaks og på en “god dag” kan jeg se sånn ut: 

 

 

 

Er det ikke rart?

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. *hehe* Syntes ikke jeg trenger å gjøre noe med ansiktsuttrykket en gang, jeg da. Jeg har i det hele tatt to vidt forskjellige fremtoninger; Forfinet ‘Frognerfitte’ i sminket versjon ikledd normalt pent hverdagstøy og bedre, eller så er det uteligger på 25 året. Noen mellomting finnes liksom ikke i mitt tilfelle *haha* 😀 😛 😀

    2. Hehe, du er god skuespiller!👏 Noen er nok litt sånn i det virkelige liv også, og de er det verre med! Kos deg med lørdagen! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg