Visste ikke hvor jeg dro- vet ikke hvor jeg har vært…

 

 

En helt merkverdig høstferie!
Jeg tror det er første gang jeg har dratt på en ferie uten å ane hvor jeg skulle egentlig…Og helt sikkert første ferie jeg har vært på hvor jeg ikke aner hvor jeg har vært…

Hva jeg mener med det?

 

 

Jo…
Jeg er nok ikke noe geografisk vidunder.. Det betyr at når jeg hørte VEGGLI så sa det meg egentlig null og niks… Jeg var bare interessert i å dra på tur, så lot Anna-Lena ordne alt. Visste Hardangervidda lå rett utafor, men det er jo stort…

Og nå HAR jeg jo vært der, men jeg har jo ikke sett en dritt. Tåke tett som bomull, HELE helga. Så har ikke sett mer enn et par meter foran oss på tur. Så jeg vet virkelig ikke hvor jeg har vært heller 😀

 

Men koselig har det vært. VELDIG også 🙂 Så batterier er ladet og Frodithen fornøyd. Rakk noen tåkebilder på en liten tur i dag også.

 

#tur

19 kommentarer
    1. Hihi, jeg er ikke så god på geografi jeg heller, men Veggli vet jeg hvor er. Var mye der da jeg var tidlig i 20 årene, da jeg hadde venner der. Kanskje ikke verdens navle, men et fint lite sted 🥰

    2. Jeg kan jo verken geografi, eller har rettningssans så 90% av tiden har jeg ikke peil på hvor jeg er 😛 ha ha..

      Kjedelig med tåke hele helgen da, men fins temning gir det jo på bilder 😉 Bra du har kost deg og har fått ladet batteriene- det er deilig <3

      1. Ja, vi skjønte det var pent der, så drar garantert igjen 🙂 Så noen, et par meter, framover og fargene var pene og fint terreng. Det merket vi jo når vi gikk 🙂

      1. Det skal sies at jeg sjekket LITT etter vi hadde bestilt, at det var i nærheten av Kongsberg.. 😀 Hjemme igjen nå, ingen tåke her 🙂

    3. Du verden, Frodith i tåkeheimen, bokstavelig talt 😀 Lurer spent på hvordan du skal fortelle fra denne høstferien – på tegnspråket…. “know nothing of anything” 😀

    4. Veggli vet jeg hvor er, – ligger i Numedal. 🙂 Du må ta en tur igjen når det ikke er tåke, for fjellet er best i finvær, når man kan skue langt utover. 🙂

      1. Ja vi skjønte selv om det var tåke at dette var fint område. Reiser igjen 😊 Visste vi var i nærheten av Kongsberg etterhvert altså 😊

    5. Åh! Nå ble jeg redd du hadde gått deg skikkelig bort. Nesten så jeg måtte lete etter kompasset og hodelykta. Godt å være sammen på tur i alle fall <3 Det med geografikunnskaper er arvelig for jeg kan nix hahaha Ha ei super helg fineste søs <3 goodklæmme 🙂

      1. Ja, turen var topp uansett 🙂 Skravling og god mat og spill. Pent var det også, det skjønner vi, selv om vi bare så et par meter av gangen 😂 klemmer ❤️

    6. Åååå…. da er du jo ikke sååå langt unna meg da! Jeg er litt lenger ned mot Kongsberg! Fine bilder, og deilig med tur uansett! Jeg har ikke væt så høyt som dere, og har storkosa meg ute i to dager! Litt mindre tåke! Stor klem 😘

      1. Ja, vi så det, det var på toppen tåka var, den forsvant da vi kom ned i dalen 😀 Kost oss skikkelig likevel. Hjemme igjen nå 😊 Klemmer ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg